28.06.24, 12:58

Transgourmet i Selgros partnerem gastronomicznym Festiwalu ŻYWIEC Męskie Granie 2024

Selgros, fot.: materiały prasowe

W tym roku odbędzie się 15. trasa festiwalowa, Żywiec Męskie Granie 2024. Marki Transgourmet i Selgros po raz kolejny zostały partnerem gastronomicznym, który dostarczy produkty dla gastronomów oraz zapewni zapas piwa Żywiec.

W jubileuszowej edycji Festiwalu, Żywiec Męskie Granie, którego organizatorem jest Agencja LIVE, a głównym sponsorem Grupa Żywiec S.A., wystąpi kilkudziesięciu polskich artystów reprezentujących niemal wszystkie gatunki muzyczne – od alternatywnego popu, przez hip-hop, muzykę elektroniczną, aż po jazz czy operę.

Podczas wszystkich koncertów Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa będą realizować dostawy dla strefy gastronomicznej oraz na backstage.

W trakcie festiwalu auta ciężarowe Transgourmet i Selgros będą pełniły również rolę chłodni, aby zapewnić uczestnikom piwo głównego partnera imprezy. "(...) Cieszymy się, że to już, że nie trzeba dłużej czekać i po raz kolejny jako Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa jesteśmy Partnerem gastronomicznym wydarzenia, które jest wyjątkowe w skali naszego kraju i od lat cieszy się wielką popularnością i imponującą frekwencją. Partnerstwo takiego wydarzenia to prestiż, ale też zobowiązanie, by stale utrzymywać wysoki poziom naszych dostaw i naszej oferty. (...)" - mówi Zenon Badyra, Dyrektor Sprzedaży Transgourmet Foodservice.

Tego lata trasa festiwalowa ŻYWIEC Męskie Granie odwiedzi:

  • Żywiec (28-29 czerwca, Amfiteatr Pod Grojcem),
  • Szczecin (12-13 lipca, EPSD Aeroklub Szczeciński),
  • Gdańsk (19-20 lipca, Polsat Plus Arena),
  • Poznań (26-27 lipca, Park Cytadela),
  • Wrocław (2-3 sierpnia, Pola Marsowe),
  • Kraków (9-10 sierpnia, Muzeum Lotnictwa)
  • Warszawę (23-24 sierpnia, Fort Wola — Letnia Strefa Progresji).

Podobnie jak w poprzednich latach koncerty będą odbywały się w piątki i soboty. Na festiwalowych scenach zobaczymy znanych i lubianych artystów. Będą to m.in. Anita Lipnicka, Artur Rojek, Bartek Królik, Brodka, Daria Zawiałow, Daria Ze Śląska, Dawid Tyszkowski, Igo, Kacperczyk, Kaśka Sochacka, Kortez, Kwiat Jabłoni, Mela Koteluk, Mery Spolsky, Miuosh, Reni Jusis i wielu innych.

Podczas finału w Warszawie w piątkowy wieczór będzie można także zobaczyć Orkiestrę Orkiestr, która wykona hymny Męskiego Grania z lat 2010-2024. W jej składzie znajdą się: Wojciech Waglewski, Maciej Maleńczuk, Abradab, Spięty, Fisz, Leszek Możdżer, Katarzyna Nosowska, Marek Dyjak, O.S.T.R., Brodka, Smolik, Mela Koteluk, Tomasz Organek, Piotr Rogucki, Krzysztof Zalewski, Igo, Daria Zawiałow, Błażej Król, Vito Bambino, Kwiat Jabłoni, Mrozu. Na zakończenie sobotnich koncertów zagra tegoroczna Męskie Granie Orkiestra.

Komentarze

Powiązane

11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.
10.12.24, 11:28
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 3,4 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów.
09.12.24, 21:30
| reklama & PR » informacje
Liga Kubusiowego Narciarza marki Kubuś odbędzie się w pięciu miastach
Bossa Nova Events jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.
09.12.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu Salestube
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube.