10.07.24, 20:30
Wyciągnij ręce po nagrody. Loteria Rexony potrwa przez cały lipiec
Marka Rexona przygotowała loterię z nagrodami, w której podkreśla swoje zaangażowanie w polską siatkówkę. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Cut The Mustard.
Marka Rexona (Unilever) została w tym roku oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Teraz, podkreślając swoje zaangażowanie, rusza z ogólnopolską loterią "Wyciągnij ręce po nagrody". W puli nagród znajduje się 1600 nagród, w tym bony do sklepu kibica, umożliwiające zakup, m.in. koszulek reprezentacji Polski. Nagrodami dodatkowymi są streamingi sportowe oraz pieniądze na konto.
Loteria ruszyła 1 lipca br. i potrwa przez cały miesiąc. . Aby wziąć udział w aktywacji, potencjalny klient musi kupić produkt Rexona objęty promocją i zarejestrować zgłoszenie na stronie loterii.
Jak wskazuje marka, data aktywacji jest nieprzypadkowa - to ukłon w stronę kibiców, którzy w tym czasie emocjonować się będą zmaganiami męskiej reprezentacji w Memoriale Huberta Jerzego Wagnera, meczami towarzyskimi siatkarek oraz przede wszystkim Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu
Agencja Cut The Mustard odpowiada za koncept kreatywny i mechanikę, hasło "Wyciągnij ręce po nagrody" oraz przygotowanie projektu landing page'a loterii wraz z dodatkowymi kreacjami.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze