04.07.24, 19:45

Czteryczwarte zmienia się w 4/4. Powstała niezależna grupa komunikacji marketingowej

Ekipa 4/4, fot.: materiały prasowe

Czteryczwarte – agencja brandingowa rozszerza swoją ofertę i tym samym integruje pod swoją marką kolejne podmioty.

W wyniku zmian powstaje niezależna grupa komunikacji marketingowej 4/4. Obecnie w strukturach grupy 4/4 znajdują się specjalistyczne zespoły: 4/4branddesign, 4/4communication (dawniej Ambasada BC) i 4/4picture.

4/4branddesign to studio projektowe zarządzane przez Zuzannę Stępień – Managing Director. Agencja od ponad 25 lat specjalizuje się w pracy z markami w zakresie strategii, projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej. Tworzy marki od podstaw i rozwija już istniejące, pracując dla różnorodnych klientów polskich i zagranicznych. Prowadzi zarówno butikowe projekty, jak i złożone procesy na pełnej architekturze marki. 4/4branddesign to zespół projektantów pod opieką dyrektora kreatywnego Piotra Kani, rysowników, ilustratorów, strategów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP (pracownia prepress).

4/4communication to strategiczna agencja reklamowa 360, która specjalizuje się w realizacji bieżących działań komunikacyjnych. Zarządzana jest przez Artura Marcinkowskiego – Managing i Creative Directora. Ostatnio do agencji dołączyli: Aneta Szeweluk –art director, która obecnie pełni funkcję Head of Creation, a także Romek Lubczyński – Client Service Director, odpowiedzialny za implementację digital i wielopoziomową obsługę kampanii reklamowych, w przeszłości, m.in. marketer pracujący w firmach technologicznych i dyrektor zarządzający agencji Wunderman (grupa Y&R).

4/4picture to dom produkcyjny zarządzany przez Roberta Getlera – Managing Directora. 4/4picture działa w ścisłej symbiozie z zespołami grupy 4/4, obsługuje procesy produkcyjne i postprodukcyjne w zakresie audio, video i digital. Zatrudnia motion designerów, artystów 3D i VFX, art directorów, programistów i project managerów.

4/4 od lipca 2023 r. jest członkiem SKM SAR i Klubu Brand Design. W listopadzie 2023 r. firma zmieniła siedzibę na nowe biuro znajdujące się obok Centrum Olimpijskiego w Warszawie. 4/4 w sumie zatrudnia 70 osób.

Spółki z grupy 4/4 obsługują takie marki m.in. jak: Ambra, Bakalland, Butchers, Coty, Dolina Dobra, Herbapol Lublin, Intermarche, Lewiatan, Media Expert, Mieszko, PKO BP, PKOl, Grupa Polsat – Polkomtel, Cyfrowy Polsat, SCA PR Polska, Wyborowa SA.

Komentarze

Powiązane

20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
19.03.25, 16:00
| reklama & PR |
Deante nawiązuje współpracę z OKK! PR
W lutym br., Deante, producent armatury łazienkowej i kuchennej, rozpoczął współpracę z warszawską agencją OKK! PR.
19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.