15.07.24, 11:34
Launch produktu Danio Jogurt Pitny. W trasę ruszają DanioBusy
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem premierowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Danio Jogurt Pitny to najważniejsza premiera produktowa marki Danone w 2024 r. Grupą docelową działań są tzw. “młodzi dorośli”. Altavia Kamikaze + K2 przygotowała koncept komunikacji digital dla nowego produktu, materiały POS, offline oraz non-standard. Odpowiada również za realizację części zaplanowanych działań.
Altavia Kamikaze + K2 jest odpowiedzialna za przeprowadzanie konkursów, kampanii oraz przygotowanie materiałów digital. W ramach projektu agencja przygotowała m.in. Key Visual, hasło oraz materiały graficzne dla aktywacji konkursowych.
Dodatkowo agencja jest autorem pomysłu na sampling nowego produktu z wykorzystaniem specjalnie przygotowanych DanioBusów, wyposażonych m.in. w strefę gamingu, karaoke czy strefę selfie. Trasa DanioBusów została przygotowana w oparciu o wyselekcjonowane eventy odbywające się w dużych miastach, takich jak np. : SBM Festival w Warszawie, Juwenalia w Krakowie i Wrocławiu czy Influencers Live we Wrocławiu. Za stronę organizacyjną eventów odpowiada agencja Elektra.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze