02.08.24, 06:30
Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly
Agencja Rokmates nawiązała partnerstwo z wydawcą Speakly, stając się tym samym jedynym podmiotem odpowiedzialnym za współpracę z twórcami internetowymi przy promocji aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Speakly to aplikacja do nauki języków obcych. Agencja influencer marketingu Rokmates, w ramach partnerstwa, od lipca br. posiada wyłączność na działania influencer marketingowe Speakly w Europie-Środkowo-Wschodniej. Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.
W ramach dotychczasowej współpracy, od stycznia 2023 r. do czerwca 2024 r., ukazało się 130 materiałów promocyjnych na YouTubie oraz TikToku. Zostały one stworzone przez 101 różnych twórców internetowych z Polski, Czech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.
„Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych. Dla nas kluczowe jest posiadanie tak świetnych partnerów, z którymi możemy poruszać się w przestrzeni współpracy z influencerami, która jest wymagająca, ale bardzo ekscytująca, gdy jest dobrze wykonana” – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.
Rokmates to agencja influencer marketingu, która realizuje skuteczne działania z influencerami ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i Twitchu. Do tej pory firma zrealizowała kampanie dla ponad 200 klientów, współpracując przy tym z ponad 600 twórcami.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze