01.08.24, 16:15
Havas Creative Network z realizacją loterii LOTTO. Conrado Moreno twarzą akcji
Havas Creative Network odpowiada za realizację kampanii do tegorocznej Loteriady LOTTO. Conrado Moreno wystąpił w spocie reklamowym.
Agencja Havas Creative Network przygotowała kampanię promującą kolejną edycję letniej loterii LOTTO. Spot reklamowy, którego motywem przewodnim jest „Wielka Fiesta Nagród”, przedstawia Conrado Moreno, prezentera Studio LOTTO, jako członka zespołu Mariachi. Obok niego występuje para Europejczyków spędzających urlop. Reklama wykorzystuje melodię „La Cucaracha”, a akcja spotu osadzona jest w Meksyku.
„Dzięki wykorzystaniu rozpoznawalnych symboli, charakterystycznych właśnie dla Meksyku, zbudowaliśmy rozpoznawalność formatu. Mowa oczywiście o piniacie, strojach zespołu Mariachi, kaktusach, czy sombrero. Zależało nam też oczywiście na odpowiednim wyeksponowaniu nagród, które można wygrać w Loteriadzie. Wydaje mi się, że nam się to udało” – komentuje Rafał Ryś, dyrektor kreatywny Havas Creative Network.
W tegorocznej Loteriadzie, Lotto przygotował ponad 890 nagród oraz 2 mln zakładów Lotto. W „Wielkiej Fieście Nagród” można zdobyć trzy Mercedesy Klasy A, 32 rowery elektryczne, 16 iPhonów i wiele innych upominków.
Reżyserią zajął się Paweł Borowski, produkcję przeprowadziło Dynamo Films, postprodukcję zrealizowało Dynamo Post, a muzykę skomponowało Sirens Music.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze