05.08.24, 17:00

Space Cat Industries wprowadza markę Lidl Polska na TikToka

Space Cat Industries wprowadza markę Lidl Polska na TikToka, fot.: materiały prasowe

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji short video, wygrała przetarg Lidl Polska i wprowadza markę na TikToka. 

Proces przetargowy rozpoczął się na początku 2024 r., a jego rozwiązanie nastąpiło w czerwcu br. Lidl Polska powierzył agencji Space Cat Industries stworzenie i prowadzenie nowego profilu marki na TikToku. Współpraca obejmuje strategię, kreację, produkcję treści, relacje z twórcami, moderację oraz zarządzanie mediami. Dotychczas marka Lidl Polska nie prowadziła własnego profilu na TikToku, choć była obecna na platformie dzięki działaniom w ramach influencer marketingu.

Premierowa publikacja na profilu @LidlPolska na TikToku miała miejsce 3 sierpnia br. Wcześniej przeprowadzono kampanię teaserową, w której zaprezentowano zarysy sylwetek dwójki twórców pełniących rolę ambasadorów profilu.

Jednym z elementów strategii komunikacji marki na Tiktoku jest „Kuchnia Lidla”, która będzie miała swoich stałych przedstawicieli. W rolę gospodarzy wcielą się @coocharz oraz @wszamto. Dwaj kolejni ambasadorzy, którzy wcielą się w pracowników sklepu, to Marta Zgutczyńska (@zguta) oraz Miłosz Muzioł (@milosz_muziol). Ta czwórka ambasadorów będzie regularnie występować w materiałach na profilu Lidl Polska.

W ramach kampanii launchującej pod nazwą „Tydzień Lidlowy na TikToku” marka przygotowała aktywację Lidl Hunt. Jej gospodarzem jest @latwogang, który codziennie od 5 do 10 sierpnia br. ukrywa w jednym ze sklepów Lidl nagrodę w postaci karty podarunkowej o wartości 1 tys. zł. Aby odgadnąć, gdzie znajduje się nagroda, należy w materiałach na profilu Lidl Polska na TikToku odnaleźć rebus, rozwiązać go, a następnie jako pierwszy pojawić się we wskazanym miejscu. Dodatkowo, marka Lidl przygotuje niespodzianki dla wszystkich użytkowników, którzy wejdą w interakcję z profilem. Finał kampanii launchującej zaplanowany jest na 10 sierpnia br., kiedy Łatwogang osobiście wręczy nagrodę ostatniemu zwycięzcy.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki świętuje 65. urodziny
W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów spożywczych w Polsce.
13.09.24, 10:45
| telewizja / VOD » ludzie | reklama & PR » ludzie
Katarzyna Topol kończy pracę w TVN Media i przechodzi do Universal Music Central Eastern Europe
Katarzyna Topol, ostatnio zajmująca stanowisko Sales Unit Deputy Director w TVN Media (Grupa Warner Bros. Discovery) dołączy od października br. do Universal Music Polska. W nowej firmie Topol obejmie stanowisko stanowisko Brand Partnerships Director CEE.
13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.