08.08.24, 08:30
Bydgoszcz: RMF FM liderem, duży wzrost RMF Classic
W Bydgoszczy najchętniej słuchaną stacją radiowa pozostaje RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2023 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM. W I półroczu stacja uzyskała 28 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku oznacza to stratę 6,5 p.p. Na drugie miejsce awansowało Radio Zet (wzrost o 5,3 p.p., a na trzecie RMF Classic (wzrost aż o 6 p.p.).
W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji radiowych w Bydgoszczy znajdują się także takie stacje jak (kolejno): Eska Bydgoszcz (strata 5,8 p.p.), MAXX Bydgoszcz (wzrost o 3,3 p.p.), Radio Pogoda (wzrost o 1,2 p.p.), PR PiK (strata 1,3 p.p.), Złote Przeboje (strata 2,9 p.p.), Jedynka (strata 0,7 p.p.), Muzo.fm (wzrost o 0,3 p.p. - aktualnie stacja działa już jako Eska Rock).
Spory spadek zanotowało TOK FM o 3,7 p.p. Bardzo niski udział w rynku uzyskuje Radio Wnet - zaledwie 0,8 proc. (wzrost o 0,7 p.p.).
Udział stacji radiowych w Bydgoszczy
lipiec 2022 : grudzień 2022 | styczeń 2023 : czerwiec 2023 | lipiec 2023 : grudzień 2023 | styczeń 2024 : czerwiec 2024 | |
RMF FM | 22,0% | 34,5% | 26,7% | 28,0% |
Radio ZET | 11,4% | 8,3% | 14,2% | 13,6% |
RMF Classic | 3,8% | 1,4% | 2,4% | 7,4% |
Radio ESKA Bydgoszcz | 7,7% | 12,9% | 8,3% | 7,1% |
RMF MAXX Bydgoszcz | 5,9% | 3,7% | 5,7% | 7,0% |
Radio Pogoda (Bydgoszcz) | 5,2% | 5,6% | 5,0% | 6,8% |
Polskie Radio PiK (Bydgoszcz) | 4,9% | 6,5% | 7,8% | 4,2% |
Radio Złote Przeboje Elita 92,1 FM (Bydgoszcz) | 4,3% | 6,7% | 5,3% | 3,8% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 2,3% | 3,3% | 2,6% | 2,6% |
Radio Muzo.fm | 5,1% | 2,1% | 3,5% | 2,4% |
Radio Plus Bydgoszcz | 2,6% | 1,3% | 3,7% | 2,3% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 4,0% | 1,6% | 2,9% | 2,3% |
Radio TOK FM | 8,5% | 5,8% | 5,6% | 2,1% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,7% | 0,2% | 0,3% | 1,8% |
Polskie Radio 24 | 1,7% | 1,1% | 1,6% | 1,6% |
Radio Maryja | 1,1% | 1,1% | 1,2% | 1,5% |
Radio Wnet | 1,0% | 0,1% | 0,2% | 0,8% |
N= | 723 | 602 | 643 | 582 |
Fale:
lipiec 2022 : grudzień 2022 (wielkość: 41 926)
styczeń 2023 : czerwiec 2023 (wielkość: 41 902)
lipiec 2023 : grudzień 2023 (wielkość: 42 075)
styczeń 2024 : czerwiec 2024 (wielkość: 42 079)
Grupy celowe:
Bydgoszcz:
Wybrane miasta = Bydgoszcz
Wielkość (nie ważona): 282 502 (45 194 przypadków, 2,2% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze