09.08.24, 08:30
Białystok: RMF FM niezmiennie liderem, Radio Wnet awansuje do pierwszej dziesiątki
W Białymstoku najchętniej słuchaną stacją pozostaje radio RMF FM, które przekroczyło próg 30 proc. udziału w rynku - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. (Białystok).
Na pozycji lidera na białostockim rynku radiowym umocniło się radio RMF FM. Udział stacji w I półroczu br. wyniósł 31 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem) i był wyższy o 4,7 p.p. niż w analogicznym okresie w 2023 roku. Na drugie miejsce awansowało Radio Zet (wzrost o 0,2 p.p.), a na trzecie spadło Polskie Radio Białystok (strata 2,4 p.p.).
W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchalnych stacji w Białymstoku są także (kolejno): Radio Eska (wzrost o 1,8 p.p.), Radio Złote Przeboje (wzrost o 2,8 p.p.), Radio Jard (strata 2,1 p.p.), Radio i (wzrost o 1,6 p.p.), Radio Akadera (wzrost o 2 p.p.), TOK FM (strata 3,8 p.p.), Radio Wnet (wzrost o 2,8 p.p.).
Spore spadki dotknęły takie stacje jak: RMF MAXX (strata 2 p.p.), VOX FM (strata 4,6 p.p.), Radio Maryja (strata 1,3 p.p.) czy Polskie Radio 24 (strata 1,1 p.p.).
Udział stacji radiowych w Białymstoku
lipiec 2022 : grudzień 2022 | styczeń 2023 : czerwiec 2023 | lipiec 2023 : grudzień 2023 | styczeń 2024 : czerwiec 2024 | |
RMF FM | 29,0% | 26,3% | 30,1% | 31,0% |
Radio ZET | 12,5% | 9,5% | 13,2% | 9,7% |
Polskie Radio Białystok | 10,2% | 11,5% | 10,3% | 9,1% |
Radio ESKA (Białystok) | 7,3% | 4,6% | 3,5% | 6,4% |
Radio Złote Przeboje 101 FM (Białystok) | 3,3% | 3,5% | 5,2% | 6,3% |
Radio Jard (Białystok) | 3,5% | 7,1% | 3,5% | 5,0% |
Radio i (Białystok) | 0,7% | 2,6% | 5,0% | 4,2% |
Radio Akadera (Białystok) | 3,5% | 2,2% | 3,4% | 4,2% |
Radio TOK FM | 6,7% | 7,6% | 5,8% | 3,8% |
Radio Wnet | 0,3% | 0,5% | 0,5% | 3,3% |
RMF MAXX (Podlasie) | 6,0% | 5,3% | 0,9% | 3,3% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 1,3% | 1,7% | 0,5% | 2,8% |
Radio VOX FM | 4,9% | 7,2% | 4,5% | 2,6% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 3,3% | 1,6% | 2,3% | 2,6% |
RMF Classic | 1,9% | 3,2% | 3,0% | 2,5% |
Białoruskie Radio Racja | 0,0% | 0,2% | 0,9% | 1,0% |
Radio Maryja | 1,6% | 2,2% | 2,3% | 0,9% |
Polskie Radio 24 | 1,6% | 1,5% | 2,5% | 0,4% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,3% | 0,1% | 0,0% | 0,2% |
N= | 620 | 637 | 623 | 601 |
Fale:
lipiec 2022 : grudzień 2022 (wielkość: 41 926)
styczeń 2023 : czerwiec 2023 (wielkość: 41 902)
lipiec 2023 : grudzień 2023 (wielkość: 42 075)
styczeń 2024 : czerwiec 2024 (wielkość: 42 079)
Grupy celowe:
Białystok:
Wybrane miasta = Białystok
Wielkość (nie ważona): 229 265 (42 648 przypadków, 2,1% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze