13.08.24, 12:22
Orbit Refreshers partnerem nowej piosenki Young Leosi
Young Leosia została twarzą marki Orbit Refreshers. W wyniku tej współpracy powstała nowa piosenka artystki, która została przygotowana wraz z teledyskiem.
Nowa piosenka Young Leosi to kolejny etap współpracy polskiej artystki młodego pokolenia z Orbit Refreshers. Marka została partnerem jej nowego utworu. Na kanałach społecznościowych twórczyni oraz w serwisach streamingowych pojawił się jej singiel wraz z teledyskiem – „Noc Aniołów”, którego premiera miała miejsce 2 sierpnia br.
Za strategię kampanii oraz koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się EssenceMediacom, a działania public prowadzi Garden of Words.
Producentem singla Young Leosi jest Jonatan, który współpracował m.in. z Gibbsem. Reżyserem projektu był Moher.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze