13.08.24, 07:30

Nickelodeon i Polsat Box przygotowują „Dzień Zabawy z Nickelodeon”

Dzień Zabawy Nickelodeon, fot.: materiały prasowe

Stacja Nickelodeon, we współpracy z Polsat Box, organizuje „Dzień Zabawy z Nickelodeon”. Impreza plenerowa odbędzie się 31 sierpnia br. w parku im. Księcia Janusza w Warszawie.

„Dzień Zabawy z Nickelodeon” to wydarzenie skierowane do młodych widzów i ich opiekunów, które koncentruje się na aktywnym spędzeniu czasu na świeżym powietrzu. Nickelodeon przygotował wiele atrakcji, w tym zespołowe i zręcznościowe gry, konkursy z nagrodami oraz tradycyjny mini maraton.

Przez cały dzień na scenie Dnia Zabawy będą miały miejsce konkursy, zabawy oraz występy. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli możliwość spotkania wielu influencerów, w tym także Jaspera. Stacja przygotuje również Minimaraton, a podczas imprezy będzie można odwiedzić wiele stref aktywności. Na miejscu znajdzie się także strefa gastronomiczna oraz strefa relaksu z leżakami.

W tym roku stacja Nickelodeon obchodzi 25-lecie jednej ze swoich produkcji – "SpongeBob Kanciastoporty". Z tej okazji dostępna będzie specjalna strefa poświęcona kreskówce, gdzie znajdą się m.in. Instaboxy z figurami z bajki. Uczestnicy wydarzenia będą mogli również odkryć część dedykowaną akcji "Operacja Sea Change", która ma na celu zwiększenie świadomości na temat zanieczyszczenia mórz i oceanów.

Partnerem głównym wydarzenia po raz kolejny jest Polsat Box. Partnerami komercyjnym są firma M&Z, właściciel sklepu z zabawkami i grami dla dzieci pod marką YUPI, w tym sklepu internetowego YUPI.pl, oraz APART, właściciel sklepu internetowego Apart.pl i marki zegarków AM:PM. Partnerem medialnym wydarzenia jest Wyborcza.pl.

„Dzień Zabawy z Nickelodeon” odbędzie się 31 sierpnia br. w Warszawie, w parku im. Księcia Janusza, w godzinach 11:00 - 18:00. Wstęp jest bezpłatny.

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.