26.08.24, 10:00
Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski awansowali w strukturach Salestube
Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski awansują na stanowiska managerskie w Salestube. Zmiany te są związane ze strategicznym rozwojem firmy na rynkach zagranicznych.
W strukturach zespołu Marketing Platforms spółki MarTech & e-commerce connected Salestube dokonano zmian kadrowych. Anna Roczniak awansowała na stanowisko Customer Success & Go To Market Manager, natomiast Michał Pawłowski objął rolę Growth & Strategic Sales Manager.
Anna Roczniak jest związana z Salestube od 2018 r. Swoją pracę rozpoczęła jako Google Marketing Platform Trainee, a przez cztery lata awansowała na stanowiska Platform Sales Specialist, MarTech Consultant oraz, w 2023 r., na AdTech Platforms Consultant. W roli Customer Success & Go To Market Manager Roczniak będzie tworzyć strategiczne rozwiązania dla marek i agencji mediowych, w szczególności w regionie CEE, koncentrując się na produktach Google Marketing Platform. Wraz z zespołem odpowiada za wdrażanie, integrowanie i rozwój innowacyjnych możliwości narzędzi AdTech oraz rozwiązań chmurowych, zgodnie z celami klientów. Na stanowisku managerskim będzie również odpowiedzialna za rozszerzenie wertykalnej oferty Salestube, opiekę nad kluczowymi klientami spółki, pozyskiwanie nowych oraz za internacjonalizacją usług.
Michał Pawłowski pracuje w Salestube od początku 2022 r. Jako senior specialist w zespole Marketing Platforms odpowiadał za pozyskiwanie oraz bieżącą obsługę klientów bezpośrednich i agencyjnych w zakresie technologii Google Marketing Platform, a także za projekty digital consultingowych na rynku CEE. W roli Growth & Strategic Sales Manager Pawłowski będzie odpowiadał, m.in. za strategię sprzedażową połączonych ofert zespołu Marketing Platforms Salestube oraz rozwój kanałów sprzedaży międzynarodowej. Ponadto, będzie aktywnie uczestniczył w procesach przetargowych, negocjacjach oraz kontraktowaniu klientów i partnerów biznesowych w ramach spółki Salestube.
Komentarze