26.08.24, 10:00

Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski awansowali w strukturach Salestube

Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski awansowali w strukturach Salestube, fot.: materiały prasowe

Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski awansują na stanowiska managerskie w Salestube. Zmiany te są związane ze strategicznym rozwojem firmy na rynkach zagranicznych. 

W strukturach zespołu Marketing Platforms spółki MarTech & e-commerce connected Salestube dokonano zmian kadrowych. Anna Roczniak awansowała na stanowisko Customer Success & Go To Market Manager, natomiast Michał Pawłowski objął rolę Growth & Strategic Sales Manager.

Anna Roczniak jest związana z Salestube od 2018 r. Swoją pracę rozpoczęła jako Google Marketing Platform Trainee, a przez cztery lata awansowała na stanowiska Platform Sales Specialist, MarTech Consultant oraz, w 2023 r., na AdTech Platforms Consultant. W roli Customer Success & Go To Market Manager Roczniak będzie tworzyć strategiczne rozwiązania dla marek i agencji mediowych, w szczególności w regionie CEE, koncentrując się na produktach Google Marketing Platform. Wraz z zespołem odpowiada za wdrażanie, integrowanie i rozwój innowacyjnych możliwości narzędzi AdTech oraz rozwiązań chmurowych, zgodnie z celami klientów. Na stanowisku managerskim będzie również odpowiedzialna za rozszerzenie wertykalnej oferty Salestube, opiekę nad kluczowymi klientami spółki, pozyskiwanie nowych oraz za internacjonalizacją usług.

Michał Pawłowski pracuje w Salestube od początku 2022 r. Jako senior specialist w zespole Marketing Platforms odpowiadał za pozyskiwanie oraz bieżącą obsługę klientów bezpośrednich i agencyjnych w zakresie technologii Google Marketing Platform, a także za projekty digital consultingowych na rynku CEE. W roli Growth & Strategic Sales Manager Pawłowski będzie odpowiadał, m.in. za strategię sprzedażową połączonych ofert zespołu Marketing Platforms Salestube oraz rozwój kanałów sprzedaży międzynarodowej. Ponadto, będzie aktywnie uczestniczył w procesach przetargowych, negocjacjach oraz kontraktowaniu klientów i partnerów biznesowych w ramach spółki Salestube.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.