13.08.24, 18:00
OBTK pracuje dla MAKRO Polska
Agencja On Board Think Kong (OBTK) rozpoczyna współpracę z MAKRO Polska, w ramach której przeprowadza kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl oraz promowanie wydarzenia jakim jest Tydzień Kuchni Polskiej.
W ramach współpracy OBTK przeprowadza analizę słów kluczowych, optymalizację treści oraz budowanie strategii linkowania, aby zapewnić jak najwyższą pozycję serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl w wynikach wyszukiwania. Działania te mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym przyciągnięcie większej liczby uczestników wydarzenia.
Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Wydarzenie odbędzie się w listopadzie i potrwa trzy tygodnie. W ramach wydarzenia 400 restauracji przygotuje menu, składające się z flagowych dań oraz potraw stworzonych specjalnie na tę okazję. Celem akcji jest nie tylko promocja rodzimych smaków, ale również zjednoczenie środowiska gastronomicznego oraz zwrócenie uwagi na kulinarne dziedzictwo Polski.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze