24.08.24, 19:06
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
23 i 24 sierpnia br. odbędzie się finał trasy w Warszawie. Gazeta.pl. po raz dziesiąty wspiera to wydarzenie. Od kwietnia br. do promocji „Męskiego Grania” wykorzystywane są zasięgi serwisów z grupy portalu, w tym strona główna, Kultura.Gazeta.pl oraz Weekend.Gazeta.pl.
Patronat medialny wspierany jest szeroką kampanią promocyjną, która obejmuje jakościowe rozwiązania contentowe, interaktywne treści oraz prestiżową promocję w otwarciu na stronie głównej. Można było tam zobaczyć premierę tegorocznego singla, który przez kilka godzin umieszczony był w wyeksponowanym playerze.
Redakcja tworzy również treści dotyczące historii projektu, tegorocznego lineup’u oraz współpracy „Męskiego Grania” z Andrzejem Pągowskim, który zaprojektował limitowane puszki z wizerunkami artystów związanych z wydarzeniem.
Finał trasy odbędzie się w Warszawie na lotnisku Bemowo i będzie można go zobaczyć w internecie, na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu portalu na Instagramie. Wydarzenie jest sponsorowane przez markę Żywiec.
Komentarze