27.08.24, 12:00
Tomasz Czajkowski w zespole public affairs i komunikacji Coca-Cola Polska
Tomasz Czajkowski objął stanowisko dyrektora public affairs w Coca-Cola Polska z początkiem czerwca br.
W swojej nowej roli Czajkowski jest odpowiedzialny za rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym organami rządowymi, agencjami regulacyjnymi, organizacjami społecznymi oraz szeroką opinią publiczną.
Jak podkreśla firma, Tomasz Czajkowskiwnosi do Coca-Cola doświadczenie w zakresie public affairs oraz zarządzania projektami komunikacyjnymi i relacjami z kluczowymi interesariuszami. Przez dwie kadencje pełnił funkcję członka Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, gdzie reprezentował głos zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego oraz pełnił rolę doradczą dla Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej. Przed dołączeniem do Coca-Cola, Czajkowski zarządzał butikową agencją, współpracującą z sektorem FMCG, energetycznym oraz bankowym, specjalizującą się w zarządzaniu projektami, product placementem, public relations oraz public affairs.
Tomasz Czajkowski kończył studia magisterskie Zarządzanie i Marketing oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze