29.08.24, 13:00

Warka Energy promuje innowacyjnym narzędziem FOOH

Kampania marki Warka Energy, fot.: materiały prasowe

Warka Energy z portfolio Grupy Żywiec to produkt skierowany do tzw. młodych dorosłych. To także przedstawicielom Gen Z dedykowane są działania komunikacyjne marki. Tym razem Warka Energy sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH).

22 sierpnia br. sterowiec Warki Energy pojawił się m.in. nad Warszawą i Tatrami. Zdjęcia tego nieoczywistego widoku w mediach społecznościowych pokazali @maschines, @biernatagata, @mateuszswierczynski i @xpatlyk. Cała akcja okazała się FOOH. Warka Energy, chcąc dotrzeć do młodych dorosłych, postanowiła skorzystać z innowacyjnego narzędzia FOOH, aby zaprezentować Gen Z dedykowany im produkt, czyli tegoroczne nowości – Warkę Energy 0,0% Original i Warkę Energy 0,0% Arbuz.

W odpowiedzi na zmieniające się upodobania, zwłaszcza młodych dorosłych, w ubiegłym roku na Planecie Warka pojawiła się Warka 0,0% Energy. „Wykorzystanie FOOH w kampanii to wyjście naprzeciw oczekiwaniom młodych dorosłych, którzy ekscytują się internetowymi trendami. Stworzony przez nas digitalowy sterowiec, dzięki współpracy z odpowiednio dobranymi influencerami, szybko wywołał buzz w sieci, pozwalając nam zaprezentować nasz produkt w nowy, bardzo nieoczywisty sposób” – mówi Klaudyna Konarzewska, Brand Managerka marki.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt FOOH odpowiada 2012 Agency i Watchout Studio. Współpracę z inluencerami realizuje agencja Brandbuddies. Media planuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.

Komentarze

Powiązane

08.11.24, 20:25
| reklama & PR » informacje
PepsiCo promuje pikantne przekąski Flamin' Hot na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował przeznaczoną na platformę Spotify kampanię dla Flamin' Hot (PepsiCo), linii pikantnych przekąsek. Kampania ma koncentrować się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. 
08.11.24, 16:22
| reklama & PR » informacje
Linkleaders pro bono wspiera Fundację DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
08.11.24, 10:45
| reklama & PR » informacje
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
08.11.24, 09:30
| reklama & PR » ludzie
Kamil Dąbrowski w Biura Reklamy Wirtualnej Polski. Zmiany i awanse w zespole
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
07.11.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marioinex promuje klocki Mini Waffle
Marioinex, producent zabawek kreatywnych, wystartował z kampanią promującą flagowy produkt marki – klocki Mini Waffle.
07.11.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
SMEO wybiera PR Calling
We wrześniu br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej.
07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 10.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.