04.09.24, 08:30

Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen

KV kampanii Olimp Collagen, fot.: materiały prasowe

Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.

Aktorka będzie wspierała markę suplementów diety w ramach szerokiej kampanii promocyjnej „Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza”. Zarówno marka, jak i aktorka zdecydowały się na współpracę ze względu na spójne wartości.

Małgosia Socha to ikona piękna i stylu, która doskonale reprezentuje wartości naszej marki. Jej naturalne podejście do zdrowia i urody sprawia, że jest idealną ambasadorką linii Olimp Collagen. W dodatku Agencja doskonale zrozumiała to, w jaki sposób chcemy przedstawiać nasz kolagen do picia i zaproponowała komunikację, która w naturalny sposób łączy światy marki oraz Małgosi” - komentuje Monika Szafrańska, Dyrektor Marketingu Olimp Labs.

Kampania promująca Olimp Collagen obejmuje komunikację w TV, wsparcie w miejscach sprzedaży, Internet i media społecznościowe. Realizacją kampanii 360 zajmuje się Friends&Brands oraz sayHi.agency. Friends&Brands odpowiada za nawiązanie i koordynację długofalowej współpracy z Małgorzatą Sochą, sayHi.agency z kolei zajmuje się koncepcją kreatywną kampanii, kreacją oraz produkcją spotów telewizyjnych i digital.

Podstawą efektywnej współpracy ambasadorskiej i influencerskiej jest nie tylko perfekcyjne dopasowanie marki oraz Twórcy. Nasza kampania opiera się na maksymalnej synergii różnych kanałów (zarówno digital, jak i offline) i maksymalizacji korzyści wynikających z łączących markę oraz Ambasadorkę wartości. Te wartości zostały przekute na atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorców koncepcję kreatywną” - mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands.

Kampania TV Olimp Collagen ruszyła 2 września, a współpraca z ambasadorką potrwa minimum rok.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 13:48
| reklama & PR » ludzie
Izabela Wójtowicz i Dawid Michnik awansują w Grayling Poland
W strukturach agencji Grayling Poland dwie awansowano dwie osoby na stanowiska dyrektorskie.
15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3