08.09.24, 16:26

Co to będzie w Ameryce. Polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA

Wideopodcast Gazeta.pl „Co to będzie”, fot.: materiały prasowe

Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza będzie mieć specjalne wydania na temat amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu – „Co to będzie w Ameryce”.

Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza - jak podkreśla wydawca - wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się popularnością – od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu – „Co to będzie w Ameryce”.

Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych pełna jest zwrotów akcji, a wynik tamtejszych wyborów prezydenckich będzie miał wpływ na losy świata. Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz zbierają najważniejsze informacje, komentarze i analizy na temat kampanii wyborczej w USA i będą się nimi dzielić w każdy piątek w specjalnej odsłonie wideocastu „Co to będzie w Ameryce”. Premiera pierwszego odcinka odbyła się 6 września br. W środę, 11 września w odcinku “na żywo” Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz skomentują debatę Harris-Trump. W kolejnych wydaniach dużo miejsca zostanie poświęcone amerykańskiemu systemowi wyborczemu. Finałowy odcinek będzie miał premierę 6 listopada, dzień po wyborach w USA.

Poza specjalnymi odcinkami wideopodcastu, w każdy wtorek na łamach Gazeta.pl pojawi się przegląd kampanijnych wydarzeń, czyli cykl "Co to będzie w Ameryce. Wybory w pigułce", w którym redakcja krótko i w samych konkretach przedstawi najważniejsze tematy związane z wyborami w USA. Tradycyjnie w każdy czwartek będą także publikowane regularne odcinki "Co to będzie", poświęcone bieżącym sprawom politycznym i społecznym.

Cały świat patrzy na Stany Zjednoczone. Polska też, i nic dziwnego. W obecnej sytuacji geopolitycznej wynik tych wyborów będzie miał dla nas ogromne znaczenie” – mówi Marta Nowak. „Ale nie wszyscy są specami od USA, nie każdy ma czas na czytanie sążnistych analiz. Dlatego od teraz tydzień w tydzień, na bieżąco, będziemy serwować słuchaczkom i czytelnikom pigułki wiedzy o tym, co najważniejszego dzieje się w kampanii Harris vs. Trump. A dla osób, które chcą zanurkować w temat głębiej, też szykujemy specjalne materiały. Że tak powiem: don't worry, we've got you covered” – tłumaczy Nowak.

Przedwyborczy amerykański cykl medialny pędzi z taką prędkością, że niezwykle trudno w tym zalewie informacji oddzielić ziarno od plew. Nasza propozycja jest prosta – skupiamy się na tym co ważne, opowiadamy o kluczowych trendach oraz pokazujemy, że o wielkiej polityce można rozmawiać jednocześnie merytorycznie i w luźny, pozbawiony zadęcia sposób” – dodaje Miłosz Wiatrowski-Bujacz, który nie tylko współprowadzi podcast „Co to będzie”, ale jest także doktorantem na wydziale historii Uniwersytetu Yale.

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 09:42
| internet » ludzie
Paweł Maziarz szefem serwisu Benchmark
Od października br., serwisem Benchmark (Wirtualna Polska Media),kieruje Paweł Maziarz, który jest z nim związany od 14 lat.
07.10.24, 16:51
| radio » informacje | internet » informacje
AI Journey with Jovan Protić. Nowy podcast Business Insider Polska w Onet Audio
Zadebiutowałpodcast Business Insider Polska o potencjale sztucznej inteligencji dla biznesu i mediów. „AI Journey with Jovan Protić” jest podcastem, w którym wiceprezes Ringier Axel Springer Polska wraz z liderami technologicznymi z Doliny Krzemowej, analizuje biznesowe szanse i wyzwania sztucznej inteligencji.
07.10.24, 06:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw z nowym inwestorem. Grupa PTWP sprzedaje spółkę Farmer Direct
Grupa PTWP, realizując wcześniejsze zapowiedzi, sprzedała udziały w spółce Farmer Direct, będącej właścicielem Lokalnego Rolnika i Wojny Warzyw. W100 proc. udziałów Farmer Direct objął inwestor prywatny, który jest właścicielem, m.in. internetowego supermarketu spożywczego mamyito.pl. 
05.10.24, 22:00
| internet » e-commerce
Jakdojade otwiera sklep online. W sprzedaży produkty z motywami charakterystycznymi dla miast
Jakdojade uruchamia internetowy sklep z własnym merchem. W projektach wykorzystano motywy charakterystyczne dla największych polskich miast.
05.10.24, 08:00
| internet » informacje
Ekskluzywny Klub Sportowy. Nowa superprodukcja Audioteki
3 października br. zadebiutowała najnowsza produkcja oryginalna Audioteki „Ekskluzywny Klub Sportowy”. W superprodukcji autorstwa Łukasza Orbitowskiego i Klaudii Mynarskiej usłyszeć można, m.in. Mateusza Banasiuka, Michała Milowicza czy Annę Smołowik.
04.10.24, 15:18
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Grupa PTWP w II kwartale 2024 r. notuje rekordowe przychody w swojej historii
Grupa PTWP zaprezentowała pierwsze wyniki finansowe po przeniesieniu akcji na główny rynek GPW. W II kwartale br. Grupa PTWP osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 38,5 mln zł, oznacza to wzrost o 30,4 proc. względem analogicznego okresu 2023 r.
03.10.24, 22:19
| internet » informacje
Ameryka głosuje. Onet przygotuje cykl wyborczych prognoz i analiz
Onet uruchamia nowy cykl „Ameryka głosuje” przygotowanym przez zespół Onet Data. Głównym tematem nowego formatu będą wybory na 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych.
03.10.24, 19:15
| internet » ludzie
Miłosz Wiatrowski-Bujacz w zespole Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca wideopodcastu „Co to będzie”, od października br. pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
03.10.24, 14:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Allegro debiutuje na kolejnym rynku. Tym razem na Węgrzech
Do grona polskich, czeskich oraz słowackich klientów Allegro od 1 października br. dołączają Węgrzy. Węgierska wersja platformy została uruchamiana pod domeną allegro.hu.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.