09.09.24, 13:51
Michał Szpak lokalnym ambasadorem Pandory. Agencja JU: dla marki Pandora
Agencja kreatywno-digitalowa JU (Grupa Kapitałowa Digitree Group), realizuje lokalną odsłonę kampanii brand awareness “BE LOVE” dla marki Pandora.
To, co ma odróżniać “BE LOVE” od poprzednich kampanii Pandory to fakt zaangażowania lokalnego ambasadora, w dodatku mężczyzny – Michała Szpaka. Działania swoim zasięgiem obejmują obszar digital, sieć retail (salony Pandora) oraz event w postaci koncertu z udziałem artysty (13 września 2024 r.), który odbędzie w dwóch różnych lokalizacjach jednocześnie – przy warszawskiej Elektrowni Powiśle i krakowskiej Galerii Kazimierz. Na scenie w obydwu miejscach pojawi się hologram Szpaka, wstęp jest bezpłatny.
„Wspólnie z marką Pandora dokonujemy kolejnego kroku w kontekście lokalnej komunikacji. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy naszą przygodę od muzycznej kampanii, która dała unikalną przestrzeń marce w swojej kategorii. Podczas tegorocznej kampanii oczywiście kontynuujemy “romans” z muzyką, ale w inny sposób. Lokalnym ambasadorem marki został Michał Szpak, który jest barwną i charyzmatyczną postacią. Dzięki temu mogliśmy przygotować unikalne assety, które świetnie pokazują, że produkty Pandory są przeznaczone dla każdego. Jednocześnie wybór Michała, którego charakteryzuje odwaga, pozwolił nam zachować jasny link z muzyką, czego egzekucyjnym przykładem będzie symultaniczny koncert w Warszawie i Krakowie. Wykorzystamy tam hologram artysty, a dodatkowo całość będzie transmitowana live w social mediach” – mówi Edwin Zasada, Chief Creative Officer w agencji JU:.
Kampania czyli została zaplanowana do 20 września br. Za obsługę PANDORY po stronie agencji JU: odpowiada zaś zespół w składzie: Edwin Zasada - Chief Creative Officer, Dominika Dycha - Chief Operating Officer, Anna Kalinowska-Mitra - Creative Copywriter, Radosław Rakuzy - Junior Art Director, Kamil Markiewka - Product Discovery & Design Manager oraz Magdalena Burchardt - Client Service Manager. Partnerem projektu jest Warner Music Poland.
Komentarze