09.09.24, 13:51

Michał Szpak lokalnym ambasadorem Pandory. Agencja JU: dla marki Pandora

Michał Szpak w kampanii marki Pandora, fot.: materiały prasowe

Agencja kreatywno-digitalowa JU (Grupa Kapitałowa Digitree Group), realizuje lokalną odsłonę kampanii brand awareness “BE LOVE” dla marki Pandora. 

To, co ma odróżniać “BE LOVE” od poprzednich kampanii Pandory to fakt zaangażowania lokalnego ambasadora, w dodatku mężczyzny – Michała Szpaka. Działania swoim zasięgiem obejmują obszar digital, sieć retail (salony Pandora) oraz event w postaci koncertu z udziałem artysty (13 września 2024 r.), który odbędzie w dwóch różnych lokalizacjach jednocześnie – przy warszawskiej Elektrowni Powiśle i krakowskiej Galerii Kazimierz. Na scenie w obydwu miejscach pojawi się hologram Szpaka, wstęp jest bezpłatny.

Wspólnie z marką Pandora dokonujemy kolejnego kroku w kontekście lokalnej komunikacji. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy naszą przygodę od muzycznej kampanii, która dała unikalną przestrzeń marce w swojej kategorii. Podczas tegorocznej kampanii oczywiście kontynuujemy “romans” z muzyką, ale w inny sposób. Lokalnym ambasadorem marki został Michał Szpak, który jest barwną i charyzmatyczną postacią. Dzięki temu mogliśmy przygotować unikalne assety, które świetnie pokazują, że produkty Pandory są przeznaczone dla każdego. Jednocześnie wybór Michała, którego charakteryzuje odwaga, pozwolił nam zachować jasny link z muzyką, czego egzekucyjnym przykładem będzie symultaniczny koncert w Warszawie i Krakowie. Wykorzystamy tam hologram artysty, a dodatkowo całość będzie transmitowana live w social mediach” – mówi Edwin Zasada, Chief Creative Officer w agencji JU:.

Kampania czyli została zaplanowana do 20 września br. Za obsługę PANDORY po stronie agencji JU: odpowiada zaś zespół w składzie: Edwin Zasada - Chief Creative Officer, Dominika Dycha - Chief Operating Officer, Anna Kalinowska-Mitra - Creative Copywriter, Radosław Rakuzy - Junior Art Director, Kamil Markiewka - Product Discovery & Design Manager oraz Magdalena Burchardt - Client Service Manager. Partnerem projektu jest Warner Music Poland.

Komentarze

Powiązane

11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
10.10.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Otwarcie nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wspierane kampanią
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
10.10.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
A co, jeśli…? PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
Pod hasłem „A co, jeśli…?” marka PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.