09.09.24, 12:00

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. Awanse i dwa nowe teamy kreatywne

Od lewej Katarzyna Olga Jarecka, Marta Adamkowska, Joanna Wojtach, Adam Smereczyński, Joanna Bauer, Marta Tomczak, Jakub Skitek , fot.: Michał Murawski

Zespół, którym od sierpnia 2023 r. kieruje Adam Smereczyński, wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.

Do 180heartbeats + Jung von Matt dołączyli: team seniorski — art director Katarzyna Jarecka i copywriter Jakub Skitek, team kreatywny — Marta Adamkowska i Marta Tomczak, awansował z kolei duet — Joanna Wojtach i Joanna Bauer.

Katarzyna Olga Jarecka to senior art director z blisko 10-letnim stażem w branży reklamowej. Tworzyła kampanie dla takich marek jak McDonald’s, Huawei, WWF, Zalando czy Spotify. Jest laureatką wielu nagród w tym: KTR, Young Cannes Lions, Papaya Young Directors i Facebook Awards. W 180heartbeats Jung von Matt pracuje w duecie z Jakubem Skitkiem, senior copywriterem i reżyserem, który również niemal od 10 lat jest związany z branżą. Skitek odpowiadał za kampanie dla marek takich jak Allegro, Porsche, McDonald’s, WWF, Spotify, Huawei, czy Play. Wielokrotnie nagradzany i nominowany
w konkursach KTR, Mixx Awards, Golden Arrow, Effie, Euro Effie, Papaya Young Directors i Porsche Awards.

Kolejny duet kreatywny tworzą wyróżnione w tegorocznym Young Creatives Marta Adamkowska i Marta Tomczak. Adamkowska jest art directorem i graphic designerem, wcześniej pracowała w BBDO/Molecular Creative dla klientów takich jak mBank, Mercedes, Prima, Dolina Dobra, czy Pure City. Jest laureatką Young Creatives za projekt dla Muzeum Etnograficznego w Warszawie. Z kolei Tomczak zaczynała w agencji McCann w dziale social media i strategii dla m.in. Mastercard, L’Oreal i KFC. Następnie jako copywriterka pracowała w BBDO/Molecular Creative dla m.in. Mercedesa, mBanku, Primy, Doliny Dobrej, OLX, USP Zdrowie. Współtworzyła kampanię społeczną „My, Rodzice dzieci trans”.

Joanna Bauer i Joanna Wojtach tworzą team kreatywny od blisko trzech lat. Od sierpnia br. pracują na stanowiskach copywriter i art director. Wspólnie zwyciężyły w konkursie Young Creatives Eurobest w 2021 r. oraz dwukrotnie w Young Creatives (trzykrotnie zdobyły też wyróżnienia). Obie posiadają ponad sześcioletnie doświadczenie w branży. W 180heartbeats + Jung von Matt Wojtach zaczynała jako designerka, a Bauer jako PR Specialist. Pracowały dla klientów takich jak Betclic, Google, YouTube, Pudliszki, Żabka, Red Bulla czy BNP Paribas.

Komentarze

Powiązane

11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
10.10.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Otwarcie nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wspierane kampanią
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
10.10.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
A co, jeśli…? PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
Pod hasłem „A co, jeśli…?” marka PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.