10.09.24, 09:06

Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore

Zapowiedź 21. sezonu "Warsaw Shore", fot.: materiały prasowe

22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.

W niedzielę, 22 września o godz. 23:00 na antenie MTV, odbędzie się premiera 21. sezonu reality show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Tym razem uczestnicy programu wyruszą na północ. Bawić się będą nie tylko w Szczecinie oraz na wybrzeżu, ale także po sąsiedzku, w Niemczech.

W 21. sezonie „Warsaw Shore” zadbaliśmy o odświeżoną oprawę graficzną, dynamiczną czołówkę oraz nowy sposób realizacji wywiadów, aby widzowie mogli jeszcze lepiej wczuć się w atmosferę panującą w domu Warsaw Shore. Postawiliśmy też na intensywną interakcję z fanami już od momentu kręcenia zdjęć – ich zaangażowanie na Instagramie było w tej eksperymentalnej fazie imponujące! Właściwie od razu zaczęliśmy odnotowywać wyraźne wzrosty liczby użytkowników naszego profilu i tendencja konsekwentnie się utrzymuje. Przygotowana przez nas kampania promocyjna z barwnym, letnim motywem idealnie oddaje ducha zabawy, przyjaźni i niekończących się imprez, a hasło przewodnie 'Viva la Vixa!' znakomicie podkreśla atmosferę nadchodzącego sezonu” – mówi Dorota Neef, Kids, Youth and TAM Director

Premierze nowego sezonu programu towarzyszy kampania reklamowa na nośnikach DOOH w galeriach handlowych i klubach fitness a także szeroko zakrojona kampaniach w Internecie z wykorzystaniem płatnego wsparcia w social mediach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Wavemaker. Kreację tworzył wewnętrzny dział kreatywny we współpracy z brandem MTV Polska. Za realizację kampanii odpowiada dziki.film. Producentem wykonawczym programu Warsaw Shore jest Dragon Head.

Premierowe odcinki 21. sezonu „Warsaw Shore” będzie można oglądać od 22 września 2024 r. w każdą niedzielę o godz. 23.00 na kanale MTV Polska. Wszystkie odcinki będą również dostępne w serwisie Player.pl.

To już dziesięć lat formatu w Polsce

„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” to polski program typu reality show, który emitowany jest już od dziesięciu lat. Tytuł opiera się zagranicznym formacie „Ekipa z New Jersey”, a pierwszy sezon wyemitowano w 2013 r. Uczestnicy wybierani są na drodze castingu i podczas nagrań mieszkają we wspólnej willi. Łączy ich przede wszystkim zamiłowanie do imprez, które są tematem przewodnim programu.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.