11.09.24, 17:00

Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture

Magda Oleś-Stangrodzka, fot.: materiały prasowe

Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 

Magda Oleś-Stangrodzka jest związana z Big Picture od początku istnienia agencji. Łączy doświadczenie w obszarze PR korporacyjnego i produktowego z kompetencjami w zakresie komunikacji kampanii społecznych. Oleś-Stangrodzka posiada 12-letnie doświadczenie we współpracy z globalnymi markami i implementacji międzynarodowych strategii komunikacji na polskim rynku. Pracowała na rzecz klientów i marek z sektorów health, beauty, FMCG oraz finansowego. Realizowała działania komunikacyjne, m.in. dla Roche, Polpharma, Durex, Strepsils, Reckitt Benckiser, Noble Bank, Ferratum Bank, Mondelez International, Herbapol-Lublin, Coca-Cola, L’Oreal Paris, Garnier.

Od lat jest związana ze środowiskiem organizacji pozarządowych. Zdobyte doświadczenia wykorzystuje w codziennej pracy, angażując się w projekty i działania pro bono agencji oraz realizując programy społeczne klientów. Pracowała, m.in. dla Fundacji Batorego, Szkoły Liderów, Szlachetnej Paczki, Polsko – Amerykańskiej Komisji Fulbrighta. Odpowiadała za strategie PR nagradzanych polskich i międzynarodowych projektów, m.in. dla Amnesty International, Onkofundacji Alivia czy Rak’n’Roll. Prowadziła komunikację akcji profrekwencyjnej „Sama Wybierz Samorząd” i odpowiadała za launch Fundacji Cześć Ciało, zainicjowanej przez Olgę Kwiecińską.

Magda Oleś-Stangrodzka jest absolwentką polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Była członkiem zarządu Polskiej Rady Organizacji Młodzieżowych PROM z ramienia Stowarzyszenia Projekt: Polska oraz wolontariuszką Fundacji Świat na TAK i Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży.

Komentarze

Powiązane

11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
10.10.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Otwarcie nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wspierane kampanią
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
10.10.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
A co, jeśli…? PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
Pod hasłem „A co, jeśli…?” marka PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.