20.09.24, 09:02

Metody na stres. Kampania marki Persen

KV kampanii marki Persen, fot.: materiały prasowe

Wystartowała kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte realizowana pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które nie zawsze działają.

Na początku września br. wystartowała nowa odsłona promocji marki Persen w telewizji. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były agencja reklamowa Brasil Warsaw oraz agencja mediowa UM.

Kampania w TV obejmuje emisje spotu, m.in. w TVN, TVP, Polsat oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN24, Polsat News, Wydarzenia24, Eurosport, Polsat Cafe, TV Kobieta, TVP Seriale, TVN7.

Oprócz promocji spotu w TV przewidziane są działania digitalowe oraz kampania PR-owa, za którą odpowiadać będzie agencja PR – Brief me. Do jej zadań będzie należeć, m.in. komunikacja zewnętrzna firmy, plasowanie marki w mediach oraz oprawa medialna raportu przygotowanego na podstawie przeprowadzonego badania, a także edukacja prozdrowotna. Działania skierowane będą do szerokiej grupy mediów, w tym również branżowych.

Celem kampanii TV i digitalowej jest pokazanie, że Polacy często mają własne sposoby radzenia sobie ze stresem, ale nie zawsze są one wystarczające i wówczas mogą sięgnąć po inne, sprawdzone i bezpieczne metody – jak lek ziołowy marki Persen. Natomiast działania PR mają wyjaśnić zasadność hasła „Metody na stres” i osadzić go w kontekście kulturowym, społecznym. Będą one również wsparciem budowania świadomości marki Persen oraz umacniania wizerunku marki Zentiva realizującej misję działania na rzecz zdrowia i dobrostanu wszystkich pokoleń.

Kampania marki Persen forte skierowana jest do osób, które ze stresem (i towarzyszącymi mu objawami, takimi jak niepokój, napięcie nerwowe, nadmierne pobudzenie, problemy ze snem) próbowały uporać się swoimi metodami, ale doszły do przysłowiowej ściany i nie są już w stanie sobie w ten sposób pomóc.

To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia marki w ramach działań długofalowych.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3