20.09.24, 09:02
Metody na stres. Kampania marki Persen
Wystartowała kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte realizowana pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które nie zawsze działają.
Na początku września br. wystartowała nowa odsłona promocji marki Persen w telewizji. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były agencja reklamowa Brasil Warsaw oraz agencja mediowa UM.
Kampania w TV obejmuje emisje spotu, m.in. w TVN, TVP, Polsat oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN24, Polsat News, Wydarzenia24, Eurosport, Polsat Cafe, TV Kobieta, TVP Seriale, TVN7.
Oprócz promocji spotu w TV przewidziane są działania digitalowe oraz kampania PR-owa, za którą odpowiadać będzie agencja PR – Brief me. Do jej zadań będzie należeć, m.in. komunikacja zewnętrzna firmy, plasowanie marki w mediach oraz oprawa medialna raportu przygotowanego na podstawie przeprowadzonego badania, a także edukacja prozdrowotna. Działania skierowane będą do szerokiej grupy mediów, w tym również branżowych.
Celem kampanii TV i digitalowej jest pokazanie, że Polacy często mają własne sposoby radzenia sobie ze stresem, ale nie zawsze są one wystarczające i wówczas mogą sięgnąć po inne, sprawdzone i bezpieczne metody – jak lek ziołowy marki Persen. Natomiast działania PR mają wyjaśnić zasadność hasła „Metody na stres” i osadzić go w kontekście kulturowym, społecznym. Będą one również wsparciem budowania świadomości marki Persen oraz umacniania wizerunku marki Zentiva realizującej misję działania na rzecz zdrowia i dobrostanu wszystkich pokoleń.
Kampania marki Persen forte skierowana jest do osób, które ze stresem (i towarzyszącymi mu objawami, takimi jak niepokój, napięcie nerwowe, nadmierne pobudzenie, problemy ze snem) próbowały uporać się swoimi metodami, ale doszły do przysłowiowej ściany i nie są już w stanie sobie w ten sposób pomóc.
To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia marki w ramach działań długofalowych.
Komentarze