19.09.24, 09:05

Dan Cake. Jedz jak chcesz! Nowa platforma komunikacji marki

KV kampanii Dan Cake, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Jedz jak chcesz” marka Dan Cake rusza z nowa platforma komunikacji i zaprasza do bycia autentycznym oraz podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.

W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas”, skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

„Jedz jak chcesz” to nowa komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb i ma się skupiać na autentycznych historiach odbiorców marki. To przestrzeń, w której stawia się na relacje między ludźmi, ceni swobodę i zaprasza do kontestacji ograniczeń wynikających z konwenansów i przyzwyczajeń.

Jak podkreśla marka, platforma „Jedz jak chcesz” jest efektem pogłębionego procesu strategicznego mapującego rynek i potrzeby użytkowników poszczególnych kategorii. Nowe założenia komunikacyjne maja pozwolić marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców. „Nowa platforma komunikacyjna znacząco zmienia optykę dialogu między naszą marką, a jej odbiorcami, stawiając w centrum konsumentów i ich prawdę o sposobie używania naszych produktów. Dobre jedzenie nie powinno być bowiem zarezerwowane tylko dla tych, którzy posiadają umiejętności, czas i miejsce, by przyrządzić sobie posiłek. Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność” – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Zmianie platformy komunikacji towarzyszy kampania otwierająca, której bazę stanowi nowy film wizerunkowy marki. Jego bohaterami są zwyczajni ludzie i ich codzienne życie, na które składają się zabiegane poranki w kuchni czy wieczorne spotkania w gronie znajomych. Dan Cake jest ich towarzyszem, elementem większej całości, a przedstawione sytuacje toczą się na zasadach, które tworzą sami bohaterowie, na własnych warunkach.

Stawiając na nowy przekaz komunikacyjny, marka na nowo zdefiniowała strategię działań w swoich mediach społecznościowych Planowane są regularne współprace z influencerami, reprezentującymi świat młodych ludzi, aktywnie spędzających czas wolny czy też zwolenników sprytnych rozwiązań kulinarnych. Zmieni się również tone of voice komunikacji, formaty publikacji i intensywność dialogu z odbiorcami.

Kto odpowiada za najnowszą kampanię Dan Cake?

Kampania promująca nową platformę komunikacji ruszyła w połowie września br. i w pierwszym etapie obejmie kanały takie jak: reklamy w sieciach kin Multikino i Helios, Addressable TV w stacji TVN, VOD (Player i Polsat Box), promocję płatną w kanałach Social Media (Instagram, TikTok oraz Facebook), kampanie rich media, a także promocje w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Blix, Glovo).

Za opracowanie nowej platformy komunikacji, ideę, nadzór strategiczny i key visual odpowiada Bluerank. Spot został zrealizowany przez KeyStory. Działania w social mediach, w tym współprace z influencerami, realizowane są przez Tears of Joy. Landing page został stworzony przez agencję Ancymony (*ancy), która odpowiada także za PR i kontakt z mediami.

Komentarze

Powiązane

11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
10.10.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Otwarcie nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wspierane kampanią
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
10.10.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
A co, jeśli…? PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
Pod hasłem „A co, jeśli…?” marka PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.