18.09.24, 14:19
Tailor Made rozszerza współpracę z Astara
Po dwóch latach współpracy w zakresie influencer marketingu dla marki Mitsubishi, agencja Tailor Made i firma Astara rozszerzają zakres działań o komunikację mediową oraz objęcie współpracą marek Isuzu i Nissan.
Od momentu nawiązania współpracy w 2022 r. z marką Mitsubishi, Tailor Made zajmuje się dla niej influencer marketingiem związanym z premierami nowych samochodów. Działania agencji obejmują: angażowanie influencerów w globalne eventy, organizację spotkań influencerskich podczas promocji nowych modeli oraz ich testowanie.
W wyniku przetargu, agencja Tailor Made poszerzyła swoje obowiązki o obsługę komunikacyjną firmy Astara oraz marek, które ma ona w swoim portfolio: Nissan, Mitsubishi, Isuzu. Nowy zakres działań obejmuje nie tylko influencer marketing, ale także szeroko pojętą komunikację mediową, obsługę biura prasowego, wsparcie eventowe dla każdej z wymienionych marek i obsługę parku prasowego.
Za relacje mediowe po stronie agencji odpowiedzialna będzie Mariola Piekarska, a za influencer marketing odpowiadać będą: Magdalena Ochman i Karolina Dąbrowska. Koordynacją działań zespołu zajmie się Marta Lewowska.
Komentarze