09.10.24, 06:30
monday group otwiera dział Consumer. Na jego czele Dagmara Marszycka
monday group utworzyła nowy dział Consumer, który ma specjalizować się w kompleksowej obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu stanęła Dagmara Marszycka, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
Dział Consumer jest odpowiedzialny za budowanie i wzmacnianie wizerunku marek poprzez innowacyjne kampanie komunikacyjne, działania promocyjne oraz współpracę z mediami i influencerami. Zespół ma koncentrować się na opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów z sektorów takich jak FMCG, instytucje kultury, e-commerce czy NGOs.
„Nowy dział korzysta w pełni z kompetencji monday group – od PR, social media, kampanii digitalowych, influencer marketingu, content i performance marketingu, po strategię i koncepty kreatywne. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom kompleksowe i efektywne rozwiązania komunikacyjne” – mówi Dagmara Marszycka, Head of Consumer.
Dagmara Marszycka posiada ponad 14-letnie doświadczenie we współpracy z markami z branży FMCG, technologii i motoryzacji. Pracowała, m.in. dla takich firm jak 3M, Volvo, Unilever, Grupa Energa, Orange i Peugeot. Przez ostatnie dziewięć lat (w tym sześć w monday comms) pełniła funkcję szefowej zespołu i biura prasowego Google Polska, YouTube i Google for Startups. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych łączących tradycyjne działania PR z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi oraz współpracą z influencerami. Ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz Nauki o Komunikacji na Università degli Studi di Perugia we Włoszech.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze