10.10.24, 14:30
Dr. Beckmann promuje trzy kategorie produktów w najnowszej kampanii
Agencje z portfolio grupy marketingowo-technologicznej Group One realizują kampanię dla marki Dr. Beckmann promującą nową linię produktów Magic Leaves. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, agencją Labcon relevant stories.
Najnowsza kampania Dr. Beckmann obejmuje trzy kategorie produktów: listki piorące oraz dwie nowości na rynku – listki czyszczące do WC i uniwersalne listki czyszczące. Działania mające na celu zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki prowadzone będą do połowy listopada.
Kampania Dr. Beckmann Magic Leaves obejmuje działania w kanałach digital (display, rich media, wideo), VOD, Paid Social oraz działania w modelu advocacy obejmujące influencer marketing oraz testy konsumenckie na portaflu Ofeminin, a także w kinach. Za realizację kampanii, strategie, planowanie i zakup mediów dla marki odpowiada agencja Mediaplus (Group One). W ramach modelu House of Communication, agencja współpracuje z Salestube, odpowiadającym za obszary Paid Social i Programmatic oraz z agencją Labcon, zajmującą się obsługą mediów społecznościowych i współpracą z influencerami.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze