29.10.24, 07:30
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, marketingu oraz koncepcji kreatywnych i akcji specjalnych. Agencja odpowiedzialna jest także za działania z obszaru influencer marketingu i wsparcie kryzysowe. Jak czytamy w komunikacie prasowym, klient zaprosił do współpracy agencję, doceniając jej doświadczenie i wcześniejsze sukcesy działań PR dla marek z branży HoReCa.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół konsumencki w składzie: Ilona Rutkowska, Senior Account Manager, Aleksandra Konopka i Monika Perdjon, Account Executives. Nad całością działań czuwa Ewelina Puławska, Managing Director. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
74 lokalne Burger King w Polsce
Burger King to globalna marka założona w 1954 r., będąca obecnie drugą co do wielkości siecią fast food na świecie. Jej restauracje odwiedza każdego dnia ponad 11 mln gości. Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 r. i obecnie liczy 74 lokale. W 2022 r. master franczyzobiorcą brandu została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii.
Komentarze