24.10.24, 11:30
Ani mi się warz! Kampania reklamowa śmietany 18% – z Piątnicy, no bo skąd!
21 października br. OSM Piątnica pod hasłem „Ani mi się warz!” ruszyła z kampanią promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości śmietany.
W spocie reklamowym promującym śmietanę 18% z Piątnicy powraca znana przez konsumentów babcia Eugenia, która przygotowuje tradycyjną zupę. Dodaje do niej ulubioną śmietanę z Piątnicy, która nie warzy się i zapewnia udane gotowanie. 15-sekundowy spot reklamowy emitowany będzie w głównych stacjach TV oraz na kanałach tematycznych, a także w serwisach VOD.
Za kreację kampanii odpowiadała agencja Plej, za produkcję Lucky Luciano, a za zakup mediów Five Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze