25.10.24, 17:19
Hortex wspiera polską kulturę
Polska marka Hortex zanagażowała się w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP.
Celem podjętych działań jest budowanie wizerunku marki aktywnie zaangażowanej w polską kulturę. Główne hasło projektu brzmi: „Wspieramy kulturę filmową”. Marka Hortex wspiera jako partner festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją, takie jak FPFF w Gdyni, WFF w Warszawie, Camerimage w Toruniu czy galę Telekamer „Tele Tygodnia”.
„Jako marka po raz pierwszy zaangażowaliśmy się w sponsoring wydarzeń kulturalnych i chcemy, by było to zaangażowanie długofalowe i wieloetapowe, obejmujące szerokie spektrum festiwali i innych eventów. Cieszymy się, że możemy wspierać polską kulturę filmową, a oczywiście zależy nam też na tym, by marka Hortex emanowała świeżym wizerunkiem poprzez kreatywne połączenie ze światem filmu i telewizji” – mówi Monika Ziembowska, Brand Manager HORTEX.
ASAP&ASAP zajmuje się m.in. przygotowywaniem materiałów wizerunkowych Hortex jako partnera wydarzeń kulturalnych ze świata filmu i telewizji, w tym m.in. festiwalowych spotów kinowych, animacji DOOH, reklam prasowych i digitalowych; jak również projektów materiałów dodatkowych (np. na potrzeby obecności eventowej, jak np. „ścianki” itp.).
Agencja przygotowała autorskie animowane spoty kinowe, w których elementy logo Hortex osadzone zostają w świecie filmowym, kreatywnie komunikując zaangażowanie marki Hortex w świat filmowej kultury .
Za strategię obecności marki Hortex na festiwalach oraz organizację sponsoringów odpowiedzialna jest agencja Fuse (Grupa OMD).
Hortex z ASAP&ASAP od 2020 r.
ASAP&ASAP obsługuje markę Hortex od 2020 r., odpowiadając za obszar digital. Współpraca ma charakter długofalowy i obejmuje przede wszystkim kreację digitalowych materiałów kampanijnych, obsługę mediów społecznościowych oraz współprace z influencerami.
Komentarze