29.10.24, 08:56
BSH dalej z NAV agency
NAV agency po raz kolejny wygrywa przetarg aktywacyjny BSH (Bosch / Siemens). Agencja odpowiadać będzie w dalszym ciągu za kompleksową obsługę aktywacji loteryjnych, organizowanych przez producenta sprzętu AGD.
Współpraca między BSH, a NAV agency została zawiązana w 2021 r., na podstawie wygranego przez agencję przetargu. W latach 2022-2024 agencja odpowiedzialna była za kompleksową obsługę wszystkich aktywacji loteryjnych BSH: prawną, księgową, organizacyjną i logistyczną. Zakres działań na kolejne trzy lata (2025-2027) jest analogiczny.
BSH jest producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Europie i jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens, Gaggenau. Obecnie BSH posiada 37 fabryk w Ameryce Południowej, Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie, z czego sześć w Polsce.
Komentarze