12.11.24, 06:30

Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon awansują w Good One PR

Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon, fot.: materiały prasowe

W październiku br. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej.

Aleksandra Sykulska posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży komunikacji i marketingu, które zdobywała pracując dla takich klientów jak: RE/MAX Polska, Multikino, Wedel, Pepco, Wurth Polska czy IMAGENE.ME. Z Good One PR była związana najpierw w latach 2015-2017, a w październiku 2023 r. wróciła do agencji do zespołu Healthcare & Lifestyle, kierowanego przez Ewelinę Jaskułę. Na stanowisku Senior Account Executive Sykulska odpowiada za działania komunikacyjne kampanii dotyczącej profilaktyki i leczenia raka piersi, kampanii (P)okaż serce na rzecz Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytut Matki i Dziecka oraz realizuje działania PR dla Fundacja Saventic, zajmującej się chorobami rzadkimi. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna, m.in. za samodzielną realizację wybranych działań dla klientów, współtworzenie i wdrażanie strategii public relations, raportowanie i analizę działań, bieżący kontakt z klientem oraz udział w procesach przetargowych. Poprzednio obejmowała stanowisko Account Executive. Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ze specjalizacjami dziennikarstwo multimedialne oraz PR i reklama.

Joanna Kuciel związana jest z Good One PR od kwietnia 2022 r. Wcześniej pracowała w agencji Garden of Words oraz w mediach. Posiada doświadczenie dziennikarskie zdobyte podczas sześcioletniej pracy w lokalnym magazynie oraz prawie dwuletniej współpracy z lokalną telewizją. Z branżą public relations związana jest od ponad czterech lat, a dotychczas realizowała kampanie komunikacyjne dla m.in. Tesco, Avon Garwolin, BIG InfoMonitor, RAJA Polska czy Speedmail. Do września 2024 r. rozwijała się na stanowisku Account Executive. Jako Senior Account Executive w zespole komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, realizuje działania dla obecnych klientów agencji tj. Dörken Delta, światowego eksperta w dziedzinie „zrównoważonej inżynierii” ARUP, firmy wspierającej sprzedaż eLeader oraz globalnej firmy konsultingowej Kearney, która na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż. W swojej codziennej pracy kładzie duży nacisk na działania firm dotyczące zmian klimatu i zrównoważonego rozwoju. Jest także współodpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii PR, bieżące działania dla klientów, a także zaangażowana w procesy przetargowe agencji. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie pogłębia swoją wiedzę na studiach podyplomowych z ESG i transformacji klimatycznej w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Monika Perdjon od ponad dwóch lat pracuje w zespole komunikacji konsumenckiej agencji Good One PR, rozwijanym przez Ilonę Rutkowską. Swoje doświadczenie w branży zdobywała realizując działania w ramach projektów ze zróżnicowanych sektorów, takich jak: elektronika użytkowa, FMCG, HoReCa, czas wolny czy automotive. Pracowała dla klientów takich jak m.in. Instant Pot, warszawski hotel Crowne Plaza Warsaw - The HUB, restauracje Nova Wola i Bilbao, czy skybar The Roof i cocktail bar - Lola. Prowadziła także działania dla rodzinnego parku zabawy Julinek Park. Wiedzę poszerzała, pracując jako copywriterka. Na stanowisku Account Executive prowadzi działania komunikacyjne dla marek z portfolio firmy DLF: Stadler Form, Breville, FoodSaver, Crockpot i Kohersen oraz marki Burger King. Odpowiada także za współpracę projektową z Grupą SLOW - organizatorem wydarzeń tj. Jestem Vintage czy Slow Weekend. Do jej obecnych obowiązków należy przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, budowanie relacji z mediami oraz współtworzenie koncepcji kampanii influencer marketingowych. Poprzednio obejmowała stanowisko Junior Account Executive. Monika Perdjon jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie kontynuuje studia na kierunku zarządzanie w obszarze e-marketingu i e-commerce.

Komentarze

Powiązane

04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.