04.11.24, 21:05
Omnicom Media Group partnerem mediowym marki samochodów OMODA & JAECOO
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.
Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach. Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie ruszyła, a jej główna część potrwa do końca roku, obejmując szeroko zasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i video). Agencja wsparła klienta również w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.
„Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z doświadczonym zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby skutecznie budować świadomość i wizerunek marki OMODA & JAECOO w Polsce, zapraszając klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki” – mówi Paulina Tycner, Brand Manager OMODA & JAECOO.
Komentarze