08.11.24, 10:45
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Nowa odsłona kampanii mediowej dla marki Mowi działającej na rynku produkcji, przetwórstwa i sprzedaży łososia, skupia się na niestandardowych formatach wideo i display, które maja docierać do osób aktywnych, żyjących w szybkim tempie, bez czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków. Działania marketingowe z przymrużeniem oka maja przedstawiać sytuacje, w których Mowi Wrap staje się idealnym rozwiązaniem. Strona internetowa promująca Mowi Wrap zyskała dodatkowo interaktywną formę, przypominającą aplikację randkową. Dzięki tej funkcjonalności użytkownicy mogą „dopasować” ulubioną sytuację, w której sięgną po Mowi Wrap.
Kampania mediowa promująca Mowi Wrap realizowana jest na platformach społecznościowych takich jak YouTube oraz TikTok, prowadzone są również działania programmatic oraz video OOH!Attention - format umożliwiający emisje spotów na ekranach wewnątrz taksówek. Działania programmatic display i video in-stream realizowane są we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. Za kreację odpowiada agencja Ten Zacharski.
Komentarze