07.11.24, 19:29
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
Odcienie Zdrowia to stworzona przez firmę Teva platforma wsparcia dla osób żyjących z chorobami przewlekłymi. Zawiera historie pacjentów i ich opiekunów – prawdziwych ludzi, którzy sami cierpią na choroby przewlekłe. Dzięki temu oferowane w serwisie wskazówki i wsparcie mają być autentyczne i pełne zrozumienia.
W nowej kampanii Teva podkreśla właśnie te zalety platformy - opowiadają o niej cztery filmy, zaadaptowane na polski rynek, zapewniające pacjentów, że Odcienie Zdrowia oferują wsparcie innym od osób, które doświadczyły tych samych schorzeń. Trzy spoty skupiają się na chorobach przewlekłych, jakimi są: migrena, astma i zaburzenia psychiczne, podczas gdy czwarty wyjaśnia, czym jest serwis Odcienie Zdrowia.
W każdym ze spotów w pierwszych momentach słychać przyjacielskie pukanie w ekran - to „doradca” Odcieni Zdrowia, który zwraca się do widzów. Płynne przejścia kamery budują zainteresowanie odbiorców, a historie zachowują odpowiednią równowagę między lekką formą a powagą problemu, jakim jest życia z przewlekłą chorobą.
Spoty poświęcone Odcieniom Zdrowia można zobaczyć od października br. w mediach społecznościowych, na stronie internetowej firmy, a także w ramach innych działań promocyjnych i edukacyjnych Tevy. Kampania powstała dzięki współpracy Teva Pharmaceuticals i agencji VCCP Health. Za produkcję odpowiedzialna była agencja Girl&Bear, a za reżyserię spotów Lauren Midwinter. Jej polska wersja jest adaptacją materiałów globalnych.
Komentarze