11.11.24, 14:10
Marka Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
Młodzi kierowcy często wykazują się brawurą i pragnieniem udowodnienia swoich umiejętności za kierownicą. W najnowszej kampanii, Barum we współpracy z agencją Hand Made, zachęca ich do udziału w szkoleniach w ośrodkach doskonalenia jazdy. Dzięki temu mogą zweryfikować swoje umiejętności w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach, jednocześnie podnosząc poziom bezpieczeństwa na drodze .
W ramach współpracy agencja Hand Made przygotowała key visual, dedykowany landing page konkursowy, koncepcję oraz hasło kampanii. Akcja wspierana jest również przez działania influencerów @Patrykxcars i @Tefcio na TikToku.
„Nie ograniczyliśmy się do standardowych reklam konwertujących i postanowiliśmy oddać głos dwóm popularnym influencerom. Każdy z nich, pomimo motoryzacyjnej specjalizacji, ma inny styl komunikowania się z obserwującymi, co pozwala nam dotrzeć do szerszej grupy. Postawiliśmy na naturalność i autentyczność. Uniknęliśmy tym samym jednostronnego komunikatu, oferując odbiorcom coś więcej, niż katalogowe informacje o produkcie” - mówi Bartłomiej Pałacki, Copywriter w Hand Made.
Współpraca agencji Hand Made i Continental obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 r.
Komentarze