08.11.24, 06:30
Rock Radio promuje się hasłem Łączy nas klasyka rocka
Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” ruszyła kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w sieci, m.in. w mediach społecznościowych.
„Łączy nas klasyka rocka” to hasło, którym stacja chce przypomnieć słuchaczom i słuchaczkom, że już blisko od 11 lat Rock Radio łączy pokolenia miłośników prawdziwej klasyki rocka. Działaniom zewnętrznym towarzyszą aktywności antenowe. Słuchacze mogą usłyszeć gwiazdy, opowiadające z kim łączy ich miłość do klasyki rocka oraz wziąć udział w codziennym konkursie „Szkoła rocka”. W ramach akcji słuchacze i słuchaczki sprawdzają swoją wiedzę z zakresu klasyki rocka. Dzieciaki podpowiadają, a słuchacze zgadują, co miały na myśli. Do wygrania są gadżety radiowe, płyty i inne nagrody.
Za kreację, planowanie i zakupów mediów odpowiadał zespół Działu Promocji Stacji Muzycznych Grupy Eurozet.
Komentarze