19.11.24, 07:30

Polsat wyemituje jak co roku Mikołajkowy Blok Reklamowy

Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, fot.: materiały prasowe

Telewizja Polsat i Polsat Media zapowiadają emisję tradycyjnego już Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dochód z emisji bloku zostanie przeznaczony na rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat oraz na remonty placówek medycznych.

Blok reklamowy zostanie, jak co roku, wyemitowany 6 grudnia o godz. 18:45 tuż przed wieczornymi „Wydarzeniami”. W trakcie emisji dotychczasowych 20. Mikołajkowych Bloków Reklamowych zebrano kwotę w wysokości 27,3 mln zł, która w całości została przekazana na leczenie dzieci.

Całkowity dochód z bloku reklamowego obliczany jest na podstawie wyników oglądalności. Kwota w całości zostanie przeznaczony na pomoc chorym dzieciom. Mikołajkowy Blok Reklamowy to akcja, skierowana do wszystkich ludzi dobrej woli którzy chcą pomóc chorym dzieciom. Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w kampanii promującej specjalny blok reklamowy, udział wzięli: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gomez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski.

Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry, Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną Fundacji Polsat, jest niezwykła. Jeszcze w łonie matki dziewczynka przeszła poważną operację rozszczepu kręgosłupa nieinwazyjną metodą fetoskopową, przeprowadzoną pierwszy raz w Polsce właśnie dzięki pomocy Fundacji Polsat. Dzięki wyobraźni i wrażliwości 11-letniej Poli, powstał pomysł i scenariusz spotu z Mikołajem i siostrami w rolach głównych, który ma przenieść widzów w bajkowy klimat świąteczny. Pola jest wolontariuszką Fundacji Polsat, na co dzień aktywnie udziela się w różnych inicjatywach dobroczynnych i charytatywnych.

Szósty grudnia to dla nas w Fundacji magiczny czas. To jest zawsze wspólne spotkanie z naszymi widzami, którzy przez cały rok wspierają nasze działania. Nie może Państwa zabraknąć także w tym szczególnym dniu. Mam nadzieję, że wspólnie obejrzymy Mikołajkowy Blok Reklamowy. Zebrane środki pozwolą nam pomagać indywidualnym dzieciom w dofinansowaniu rehabilitacji czy też w zakupie sprzętu rehabilitacyjnego. Pomogą również w remontach oddziałów pediatrycznych w całej Polsce, w których leczone są dzieci. Pomaganie jest fajne, a szóstego grudnia wyjątkowo proste – wystarczy usiąść przed telewizorem i tuż przed Wydarzeniami, obejrzeć specjalny blok reklamowy” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenie Polsatu i Polsat News od 16 listopada, a na pozostałych antenach od 17 listopada.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.