19.11.24, 07:30
Polsat wyemituje jak co roku Mikołajkowy Blok Reklamowy
Telewizja Polsat i Polsat Media zapowiadają emisję tradycyjnego już Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dochód z emisji bloku zostanie przeznaczony na rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat oraz na remonty placówek medycznych.
Blok reklamowy zostanie, jak co roku, wyemitowany 6 grudnia o godz. 18:45 tuż przed wieczornymi „Wydarzeniami”. W trakcie emisji dotychczasowych 20. Mikołajkowych Bloków Reklamowych zebrano kwotę w wysokości 27,3 mln zł, która w całości została przekazana na leczenie dzieci.
Całkowity dochód z bloku reklamowego obliczany jest na podstawie wyników oglądalności. Kwota w całości zostanie przeznaczony na pomoc chorym dzieciom. Mikołajkowy Blok Reklamowy to akcja, skierowana do wszystkich ludzi dobrej woli którzy chcą pomóc chorym dzieciom. Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w kampanii promującej specjalny blok reklamowy, udział wzięli: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gomez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski.
Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry, Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną Fundacji Polsat, jest niezwykła. Jeszcze w łonie matki dziewczynka przeszła poważną operację rozszczepu kręgosłupa nieinwazyjną metodą fetoskopową, przeprowadzoną pierwszy raz w Polsce właśnie dzięki pomocy Fundacji Polsat. Dzięki wyobraźni i wrażliwości 11-letniej Poli, powstał pomysł i scenariusz spotu z Mikołajem i siostrami w rolach głównych, który ma przenieść widzów w bajkowy klimat świąteczny. Pola jest wolontariuszką Fundacji Polsat, na co dzień aktywnie udziela się w różnych inicjatywach dobroczynnych i charytatywnych.
„Szósty grudnia to dla nas w Fundacji magiczny czas. To jest zawsze wspólne spotkanie z naszymi widzami, którzy przez cały rok wspierają nasze działania. Nie może Państwa zabraknąć także w tym szczególnym dniu. Mam nadzieję, że wspólnie obejrzymy Mikołajkowy Blok Reklamowy. Zebrane środki pozwolą nam pomagać indywidualnym dzieciom w dofinansowaniu rehabilitacji czy też w zakupie sprzętu rehabilitacyjnego. Pomogą również w remontach oddziałów pediatrycznych w całej Polsce, w których leczone są dzieci. Pomaganie jest fajne, a szóstego grudnia wyjątkowo proste – wystarczy usiąść przed telewizorem i tuż przed Wydarzeniami, obejrzeć specjalny blok reklamowy” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenie Polsatu i Polsat News od 16 listopada, a na pozostałych antenach od 17 listopada.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze