22.11.24, 15:00
Bols stawia na agencję Chromatique
Marka Bols nawiązała współpracę reklamową z agencją Chromatique, która zwyciężyła w przetargu na jej obsługę.
Agencja Chromatique, która zwyciężyła w przetargu marki Bols, będzie odpowiedzialna za działania reklamowe, takie jak tworzenie materiałów POSM, realizację kampanii wizerunkowych, w tym aktywności w mediach społecznościowych, oraz organizację aktywacji konsumenckich. Jednym z pierwszych wspólnych projektów była niedawno przeprowadzona kampania weselna, obejmująca działania online, takie jak kampania digital, komunikacja w social mediach i stworzenie dedykowanego landing page’a.
„Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych dla marek z branży FMCG i dobrze czujemy się w tym segmencie rynku. Dlatego współpraca z marką Bols jest dla nas ciekawym i zarazem istotnym projektem, który pojawił się naszym portfolio. Od momentu wygranego przetargu od razu wzięliśmy się za realizację pierwszych działań i zrealizowaliśmy kampanię weselną w postaci aktywacji konsumenckiej. Kolejne wyzwania przed nami, a ich efekty będą widoczne niebawem. Nie zwalniamy więc tempa i działamy dalej dla naszego klienta MASPEX CEDC” - mówi Jacek Baron, business development director w agencji Chromatique.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze