29.11.24, 01:00

Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.

DANE DNIA

„Rolnik szuka żony” emitowany w niedzielny wieczór (24.11) w Jedynce znalazł się na pierwszym miejscu TOP10 programów weekendu. Obejrzało go ponad 2,3 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł 19,3 proc. (dane: Nielsen Media). Reality show był liderem pasma, a widownia programu była najwyższa od początku nadawania.

Tego samego dnia liderem w swoim pasmie był także kolejny odcinek serialu TVP1 „Gra z Cieniem”. Widownia na poziomie 1,6 mln widzów, podobnie jak w przypadku programu „Rolnik szuka żony”, była najwyższą od początku nadawania serialu. Udział wyniósł 12,4 proc.

„Pytanie na śniadanie” od wtorku, 19 listopada do piątku, 22 listopada pokonało konkurencję w grupie wszystkich widzów. Format śniadaniowy TVP2 w tym okresie oglądało średnio prawie 310 tys. widzów przy udziale 7,9 proc.

Z kolei półfinał „The Voice of Poland” obejrzało w Dwójce średnio 1,5 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 13,1 proc. Program również był liderem swojego pasma.

Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się kolejny serial TVP – „Profilerka”. W minioną sobotę przedostatni odcinek zgromadził w Jedynce 1,2 mln widzów (udział 9,4 proc.).

Dobiegła końca kolejna edycja „Szansy na sukces”. Niedzielny finał obejrzało 1 mln widzów, z udziałem na poziomie prawie 9,4 proc. Cały program oglądało średnio 950 tys. widzów (udział 10 proc.).

Wysoko w rankingu TOP10 programów weekendu znalazło się niedzielne wydanie „19.30”.
W TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało je ponad 1,8 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,4 proc.

Z kolei piątkowe wydanie „Teleexpressu” zanotowało najwyższą widownię weekendu - w TVP1, TVP Polonia i TVP Info program zobaczyło ponad 1,7 mln osób (udział 18,7 proc.).

W miniony piątek premierę w Jedynce miał program reportersko-śledczy „Raport specjalny”. Program zgromadził 370 tys. osób, przy udziale na poziomie 3,9 proc.

CO SŁYCHAĆ (NIE TYLKO) NA WORONICZA?

 

 

 

 

Od redakcji: prezentowane Tweety nie mogą być kojarzone ze stanowiskiem redakcji. Mają one informować, a czasem prowokować, lub prezentować różne poglądy. 

KALENDARIUM

1814 – w Londynie po raz pierwszy na świecie rozpoczęto drukowanie dziennika „The Times” na cylindrycznej maszynie konstrukcji Friedricha Koeniga,
1947 – urodził się Andrzej Matul, dziennikarz, lektor
1951 – urodziła się Izabella Olejnik, aktorka,
1970 – wyemitowano pierwszy odcinek niemieckiego serialu kryminalnego „Tatort”,
1982 – odbyła się premiera filmu „Amnestia” w reżyserii Stanisława Jędryki,
2001 – zmarł George Harrison, brytyjski muzyk, wokalista, kompozytor, autor tekstów, członek zespołu The Beatles,
2006 – zmarł Leon Niemczyk, aktor.

KONFERENCJE I SPOTKANIA BRANŻOWE

5 grudnia - Pomówmy o marketingu odc. 30

Zapraszamy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Chcesz zapowiedzieć ważna imprezę medialną lub start ważnego formatu? Kontakt: redakcja@portalmedialny.pl.

ZAPOWIEDZI MEDIALNE

4-8.12 br. - w warszawskiej Kinotece odbędzie się Festiwal BNP Paribas Warsaw SerialCon. Organizatorem Festiwalu jest Fundacja OFF CAMERA, zaś partnerami Miasto Stołeczne Warszawa i Bank BNP Paribas.

Chcesz zapowiedzieć ważna imprezę medialną lub start ważnego formatu? Kontakt: redakcja@portalmedialny.pl.

ZAPOWIEDZI CZYTELNICZE

Chcesz zapowiedzieć publikację książki? Kontakt: redakcja@portalmedialny.pl.

WARTO POSŁUCHAĆ!

Radio 357

16.00-19.00 Popołudniówka w piątek - Kuba Strzyczkowski
19.00-22.00 Lista Piosenek 357 - Marcin Łukawski

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.