13.12.24, 20:00
Jest okazja? Jest Party! Kampania Oranżady Hellena Party
Pod koniec listopada br., Oranżada Hellena Party zainaugurowała kampanię „Jest okazja? Jest Party!”, promującą celebrowanie drobnych, codziennych chwil. W ramach akcji zaplanowano współpracę z influencerami, działania w mediach cyfrowych oraz konkurs skierowany do fanów marki.
Nowa kampania wizerunkowa Oranżady Hellena Party jest adresowana do odbiorców w różnym wieku, zarówno młodszych, jak i starszych fanów napoju. Jej celem jest nawiązanie emocjonalnej relacji z konsumentami, zachęcenie ich do dostrzegania wyjątkowości w codziennych chwilach oraz budowanie społeczności #TeamHellenaParty opartej na wzajemnym wsparciu.
„Planując kampanię „Jest okazja? Jest Party”, chcieliśmy wypracować koncept, który przemówi do dzieci, nastolatków oraz dorosłych. Dlatego nasze aktywności skupiliśmy w trzech, zróżnicowanych i odpowiednio podpasowanych do poszczególnych grup docelowych, kanałach dotarcia” – mówi Katarzyna Wojcieszyńska, Brand Manager marki Oranżada Hellena Party. „Warto podkreślić, że odświeżyliśmy także logotyp Oranżada Hellena Party oraz przygotowaliśmy nową, wyrazistą i zachęcającą do zabawy szatę graficzną naszych produktów” – dodaje Wojcieszyńska.
Centralnym punktem kampanii jest konkurs „Jest Party? Jest Konkurs!”, prowadzony na instagramowym profilu marki Oranżada Hellena. Uczestnicy mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony wakacyjne o wartości 10 tys. zł każdy oraz vouchery do Suntago i Energylandii. Kampania, trwająca do końca stycznia 2025 r., jest wspierana materiałami POS dostępnymi w punktach sprzedaży w całym kraju.
W ramach kampanii nawiązano współpracę z popularnymi twórcami internetowymi, takimi jak: Malwina Balakarz, Hania Kordaszewska i Kamil Kalucha, a także z ponad 30 mikro- i nano-influencerami. Na swoich profilach będą oni dzielić się wyjątkowymi, codziennymi chwilami, które celebrują z Oranżadą Hellena Party.
Marka planuje działania na platformach cyfrowych popularnych wśród dzieci i młodzieży, takich jak Brainly i Kidoz, a także na serwisach dla dorosłych, w tym Listonic. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada Love Brands, materiały POS przygotowało Creative Ideas, a obsługę PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze