14.12.24, 12:00

Największa wystawa Józefa Chełmońskiego od lat. Projekt promuje kampania online

Baner promujący wystawę "Józef Chełmoński", fot.: materiały prasowe Media Choice

W Muzeum Narodowym w Warszawie trwa wyjątkowa wystawa, która jest największą prezentacją twórczości Józefa Chełmońskiego od lat 80. XX wieku. Na monograficznej ekspozycji można zobaczyć ponad 119 jego obrazów, w tym najbardziej znane dzieła, takie jak „Babie Lato”, „Kuropatwy” czy „Kurka wodna”.

Wystawa „Józef Chełmoński” ukazuje różnorodne aspekty twórczości mistrza realizmu. Przedstawia go jako dokumentalistę życia wiejskiego, pasjonata koni oraz wnikliwego obserwatora przyrody. Układ tematyczny ekspozycji umożliwia nowe, krytyczne spojrzenie na jego dzieła. Wśród eksponatów znajdują się także prace wypożyczone z międzynarodowych muzeów, takich jak te w Budapeszcie czy San Francisco, oraz z prywatnych kolekcji.

Wystawę „Józef Chełmoński” w Muzeum Narodowym w Warszawie można oglądać do 26 stycznia 2025 r. Kolejno ekspozycja trafi do Muzeum Narodowego w Poznaniu, gdzie będzie dostępna od 6 marca do 29 czerwca 2025 r., a później do Muzeum Narodowego w Krakowie, od 8 sierpnia do 30 listopada 2025 r.

Dom mediowy Media Choice prowadzi dla Muzeum kampanię online, która, obejmuje reklamy w wyszukiwarce, display oraz Demand Generation. „Dzięki nowoczesnym technologiom reklamowym jesteśmy w stanie precyzyjnie dotrzeć do bardzo różnych grup odbiorców – miłośników sztuki, którzy szukają głębokich doznań artystycznych, oraz rodzin, które chcą zapewnić dzieciom wartościowy czas. To podejście pozwala skutecznie zwiększyć liczbę odwiedzających wystawę” – mówi Bartłomiej Danlowski, SEM & Paid Social Specialist, Media Choice.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.