04.12.24, 10:08
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
W grudniu br., do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych wspierających długoterminowy rozwój marki w Polsce.
W Value Media Szafraniec stanął na czele multidyscyplinarnego zespołu pracującego dla Orange Polska od 2022 r. Na stanowisku Business Directora będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu klienta, w tym wykorzystanie zaawansowanej analityki, w celu dostarczenia rekomendacji opartych na faktach i precyzyjnych insightach. Ważnym elementem pracy Rafała Szafrańca będzie także integracja danych z różnych obszarów marketingu, co ma pozwolić na zaprojektowanie działań optymalizacyjnych dla biznesu zgodnych z misją Value Media - „We design & deliver positive business change”.
Kim jest Rafał Szafraniec?
Rafał Szafraniec w branży mediowej pracuje od 2008 r. Od samego początku związany był z OMD Group, gdzie przeszedł drogę od Media Buyera do Client Development Partnera. Odpowiadał za rozwój biznesowy kluczowych klientów i partnerów agencji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując, m.in. dla brandów z branży: usług (McDonald’s, Uber, Promedica24), finansów (Provident, EFG Polbank), FMCG (Grupa Żywiec – Heineken, Bakoma), technologii (Hewlett-Packard, Sharp), retail (sklepy Komfort), wykończeń wnętrz (Tikkurila, Beckers), automotive (Marubeni Motors), Pharma (Orifarm) czy non-profit (Fundacja Ronalda McDonalda, WWF). Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu mediów opartym na badaniach i analizach marketingowych oraz wykorzystaniu innowacyjnych formatów digitalowych w komunikacji marek.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze