05.12.24, 10:02
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
W nowej roli Airaksinen odpowiada przede wszystkim za strategię marketingową dla pełnego portfolio Coca-Cola, jednocześnie ściśle współpracując z partnerem – Coca-Cola HBC.
Iina Airaksinen posiada dziesięcioletnie doświadczenie zarówno w zakresie brand marketingu i zarządzania, ale także rozwoju biznesu i współpracy z klientami na skalę europejską. Jak podkreśla firma, jej umiejętności przywódcze, styl współpracy i holistyczna ekspertyza z zakresu marketingu odegrały kluczową rolę w rozwoju jej kariery i osiągnięciu sukcesu biznesowego. Swoją karierę rozpoczynała jako freelancer w obszarze marketingu, zdobywając doświadczenie w Finlandii, Chinach oraz Japonii. Od momentu dołączenia do The Coca-Cola Company w 2017 r. pełniła różne funkcje, w tym dyrektorki ds. operacji biznesowych w Szwajcarii, a wcześniej dyrektorki ds. marketingu w Danii i Finlandii, gdzie zbudowała zaangażowany zespół, osiągając jednocześnie dobre wyniki biznesowe.
Airaksinen z tytułem magistra administracji i ekonomii ukończyła Aalto University School of Business. Pracuje także jako mentorka, pomagając studentom przygotować się na wyzwania dzisiejszego rynku pracy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze