20.01.25, 20:00

Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact

Ultimo zmienia się w B2 Impact, fot.: materiały prasowe Good One PR

Ultimo, czołowa firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.

Rebranding i zmiana nazwy z Ultimo na B2 Impact są wspierane kampanią informacyjno-edukacyjną, skierowaną do klientów firmy w Polsce, która będzie realizowana w mediach tradycyjnych i cyfrowych od grudnia 2024 do stycznia 2025 r.

Kampania influencer marketingowa na Instagramie skupi się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują świadomość na temat odpowiedniej higieny finansowej. Działania obejmą również aktywności na kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych.

W ramach działań na rzecz lokalnej społeczności i inicjatyw dobrosąsiedzkich B2 Impact podjęło współpracę z Krzysztofem Skarbkiem, artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.

Stara strona internetowa jest teraz dostępna pod nowym adresem  i została zaprojektowana z myślą o rzeczywistych potrzebach użytkowników, oferując przejrzysty układ oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany obejmą również portal eUltimo, który będzie funkcjonował pod nazwą B2 Impact Online, z nową szatą graficzną spójną z odświeżoną identyfikacją wizualną.

8,5 mln spraw

Grupa B2 Impact działa w 20 europejskich krajach, w tym w Norwegii, Finlandii, Danii, Szwecji, Łotwie, Litwie, Estonii, Francji i Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln dotyczy Polski. B2 Impact oferuje realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, dopasowując harmonogramy spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Kluczowym celem firmy jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co pozwala na znalezienie najlepszych rozwiązań. Na polskim rynku B2 Impact współpracuje z największymi firmami, w tym bankami, firmami finansowymi i ważnymi graczami z branży telekomunikacyjnej.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.