13.12.24, 18:00

Puszcza Białowieska bohaterką podcastu Pierwszy Las na Spotify

Podcast "Pierwszy Las", fot.: materiały prasowe ŁubuDubu PR

„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to podcast prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera, sponsorowany przez Fundusz Żubra. Na Spotify trwa kampania promująca ten projekt, obejmująca spot audio oraz kreacje displayowe, dostępne na urządzeniach mobilnych i desktopowych, przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph.

Podcast „Pierwszy Las” został stworzony w związku z premierą filmu „Simona Kossak” w reżyserii Adriana Panka. Fundusz Żubra wspiera oba projekty w ramach swojej misji edukacyjnej oraz zaangażowania w ochronę środowiska i zagrożonych gatunków zwierząt.

„Głównym łącznikiem pomiędzy Funduszem Żubra, filmem „Simona Kossak” i podcastem „Pierwszy Las” jest Puszcza Białowieska: miejsce wyjątkowo cenne dla przyrody i wymagające szczególnej ochrony. Fundusz Żubra od dawna angażuje się w inicjatywy związane z wykupem gruntów, w celu objęcia ich opieką parków narodowych. To działanie jest dla nas szczególnie istotne, ponieważ tereny te stanowią naturalne siedliska zagrożonych gatunków zwierząt” – mówi Michał Szczerba, przedstawiciel Funduszu Żubra.

W podcaście znajdują się odcinki z udziałem takich gości jak prof. Bogdan Jaroszewicz, pisarka i dziennikarka Anna Kamińska oraz Adam Wajrak, dziennikarz przyrodniczy, który od 1997 roku mieszka w Teremiskach, w sercu Puszczy Białowieskiej.

„Podcast "Pierwszy Las" o Puszczy Białowieskiej ma szansę stać się wyjątkowym źródłem wiedzy i inspiracji szczególnie dla pokolenia Z, które coraz częściej sięga po podcasty jako wiarygodne medium – aż 61% przedstawicieli tej generacji ufa podcastom bardziej niż innym formom mediów. Dodatkowo, 74% młodych słuchaczy deklaruje, że podcasty są dla nich źródłem wiedzy o tematach, których brakuje w tradycyjnym systemie edukacji. Spotify to idealna przestrzeń do promocji podcastów, jako że w łatwy sposób można tu dotrzeć do użytkowników, którzy już są stałymi słuchaczami tego medium” -dodaje Izabela Biedrowska-Pawlak, Sales Lead Spotify w polskim oddziale Aleph. 

Kampania jest także promowana na YouTube, Apple Podcast oraz Instagramie Funduszu Żubra za pomocą reklamy programatycznej. Za jej realizację odpowiadają agencje Zenith oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Pięć lat Funduszu Żubra

Fundusz Żubra, założony w 2020 r. przez Kompanię Piwowarską, ma na celu edukację społeczeństwa oraz ochronę dzikiej przyrody w Polsce, wspierając, m.in. Białowieski Park Narodowy i reagując na kryzysowe sytuacje, jak pożar doliny Biebrzy. Fundusz przekazał milion złotych na ochronę zagrożonych gatunków, a w 2020 r. ufundował sprzęt dla Białowieskiego Parku. Dodatkowo, akcja CSR związana z wykupywaniem gruntów w Biebrzańskim Parku Narodowym zwiększyła obszar chroniony o 250 tys. m².

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 17:27
| radio / audio » informacje
Figurski i Kędzierski na billboardach. Antyradio promuje poranek Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy pojawią się na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i mediach społecznościowych.
15.01.25, 14:50
| radio / audio » ludzie
Małgorzata Koselnik przechodzi do Polskiego Radia. Pokieruje Działem Produktu Internetowego
Do zespołu Centrum Mediów Cyfrowych dołączyła Małgorzata Koselnik, która objęła kierownictwo nowo utworzonego Działu Produktu Internetowego. Koselnik będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój projektów internetowych, a także za opracowywanie nowych rozwiązań reklamowych.
14.01.25, 22:37
| radio / audio » informacje
RMF FM świętuje 35. urodziny. Konwój prezentów i Urodzinowe Sejfy
15 stycznia br. na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. Kulminacja obchodów odbędzie się wieczorem na Rynku Głównym w Krakowie - tak w skrócie będą wyglądać 35. urodziny RMF FM.
14.01.25, 14:33
| radio / audio » informacje
Trójka prosto z Brukseli
W ramach inauguracji zagranicznego programu kulturalnego Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, Program Trzeci Polskiego Radia przygotował audycję na żywo z siedziby Rady Unii Europejskiej. Transmisja programu odbędzie się 14 stycznia br. od godz. 16:00.
13.01.25, 10:55
| radio / audio » informacje
Duże zmiany w Trójce. Nowy gospodarz Pierwszej Trójki i powrót Listy Osobistej
10 stycznia br. w Trójce zmienił się gospodarz "Listy Przebojów". Na antenę wróciła także autorska audycja Piotra Metza "Lista osobista".
13.01.25, 06:00
| radio / audio » informacje
RMF MAXX zaprasza na Ferie na Maxxa
Radio RMF MAXX przygotowuje akcję „Ferie na MAXXa”. W programie wydarzeń znajdą się wspólne imprezy, ślizgi na lodowiskach, sety dj’skie.
12.01.25, 12:04
| radio / audio » informacje
Pięć nowych programów w ramówce Polskiego Radia Chopin
Od stycznia br., Polskie Radio Chopin wprowadza pięć nowych audycji, w tym „IX Symfonia Chopina”, „Literatura czasów Chopina” oraz „Dyrygenci, którzy wstrząsnęli”. Każdy z programów oferuje słuchaczom mieszankę klasycznych kompozycji oraz muzyczne wędrówki przez epokę Chopina i czasy współczesne.
11.01.25, 23:35
| radio / audio » informacje
Rodzinny Tor Przeszkód przechodzi z Jedynki do Polskiego Radia Dzieciom
Od 12 stycznia 2025 r. audycja „Rodzinny Tor Przeszkód”, dotychczas emitowana w ramach „Jedynki Dzieciom” w Programie Pierwszym Polskiego Radia, przenosi się do cyfrowego Polskiego Radia Dzieciom. Familijny program będzie można usłyszeć w każdą niedzielę o 18:00, a poprowadzą go Agnieszka Ciecierska, Agnieszka Kunikowska i Joanna Ficińska.
10.01.25, 09:00
| radio / audio » informacje
W Radiu Nowy Świat ruszają licytacje na rzecz WOŚP
W piątek, 10 stycznia 2025 r., w programie „Nowy świat po południu” odbędzie się pierwsza z trzech licytacji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wynik rywalizacji o pierwsze miejsce wśród e-skarbonek Mastercard ukażą się pod koniec stycznia 2025 roku.
09.01.25, 15:00
| radio / audio » informacje
Klub Książki zadebiutował w ofercie Jedynki
W ramówce Programu Pierwszego Polskiego Radia zadebiutowała nowa audycja literacka „Klub Książki”. Emisja pierwszego odcinka odbyła się w sobotę, 4 stycznia br. o godz. 20:00. Program prowadzą dziennikarze i pasjonaci literatury: Magda Mikołajczuk, Agata Kasprolewicz oraz Alek Hudzik.
Subskrybuj RSS działu radio / audio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.