13.12.24, 18:00
Puszcza Białowieska bohaterką podcastu Pierwszy Las na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to podcast prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera, sponsorowany przez Fundusz Żubra. Na Spotify trwa kampania promująca ten projekt, obejmująca spot audio oraz kreacje displayowe, dostępne na urządzeniach mobilnych i desktopowych, przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph.
Podcast „Pierwszy Las” został stworzony w związku z premierą filmu „Simona Kossak” w reżyserii Adriana Panka. Fundusz Żubra wspiera oba projekty w ramach swojej misji edukacyjnej oraz zaangażowania w ochronę środowiska i zagrożonych gatunków zwierząt.
„Głównym łącznikiem pomiędzy Funduszem Żubra, filmem „Simona Kossak” i podcastem „Pierwszy Las” jest Puszcza Białowieska: miejsce wyjątkowo cenne dla przyrody i wymagające szczególnej ochrony. Fundusz Żubra od dawna angażuje się w inicjatywy związane z wykupem gruntów, w celu objęcia ich opieką parków narodowych. To działanie jest dla nas szczególnie istotne, ponieważ tereny te stanowią naturalne siedliska zagrożonych gatunków zwierząt” – mówi Michał Szczerba, przedstawiciel Funduszu Żubra.
W podcaście znajdują się odcinki z udziałem takich gości jak prof. Bogdan Jaroszewicz, pisarka i dziennikarka Anna Kamińska oraz Adam Wajrak, dziennikarz przyrodniczy, który od 1997 roku mieszka w Teremiskach, w sercu Puszczy Białowieskiej.
„Podcast "Pierwszy Las" o Puszczy Białowieskiej ma szansę stać się wyjątkowym źródłem wiedzy i inspiracji szczególnie dla pokolenia Z, które coraz częściej sięga po podcasty jako wiarygodne medium – aż 61% przedstawicieli tej generacji ufa podcastom bardziej niż innym formom mediów. Dodatkowo, 74% młodych słuchaczy deklaruje, że podcasty są dla nich źródłem wiedzy o tematach, których brakuje w tradycyjnym systemie edukacji. Spotify to idealna przestrzeń do promocji podcastów, jako że w łatwy sposób można tu dotrzeć do użytkowników, którzy już są stałymi słuchaczami tego medium” -dodaje Izabela Biedrowska-Pawlak, Sales Lead Spotify w polskim oddziale Aleph.
Kampania jest także promowana na YouTube, Apple Podcast oraz Instagramie Funduszu Żubra za pomocą reklamy programatycznej. Za jej realizację odpowiadają agencje Zenith oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Pięć lat Funduszu Żubra
Fundusz Żubra, założony w 2020 r. przez Kompanię Piwowarską, ma na celu edukację społeczeństwa oraz ochronę dzikiej przyrody w Polsce, wspierając, m.in. Białowieski Park Narodowy i reagując na kryzysowe sytuacje, jak pożar doliny Biebrzy. Fundusz przekazał milion złotych na ochronę zagrożonych gatunków, a w 2020 r. ufundował sprzęt dla Białowieskiego Parku. Dodatkowo, akcja CSR związana z wykupywaniem gruntów w Biebrzańskim Parku Narodowym zwiększyła obszar chroniony o 250 tys. m².
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze