12.12.24, 07:30

Grzegorz Olszewski odpowiada za strategię rozwoju wydawcy Do Rzeczy i IPO na New Connect

Logo Do Rzeczy, fot.: materiały prasowe

Grupa PMPG Polskie Media, właściciel spółki Orle Pióro, wydawcy tygodnika „Do Rzeczy”, ogłosiła dołączenie do zespołu Grzegorza Olszewskiego, menedżera i byłego Prezesa Zarządu Alior Banku. Jego zadaniem będzie skuteczne przygotowanie i przeprowadzenie debiutu spółki na rynku NewConnect oraz wsparcie jej dalszego rozwoju.

Grzegorz Olszewski ma wnieść do zespołu doświadczenie zdobyte na najwyższych stanowiskach w sektorze finansowym. Jako Prezes Zarządu Alior Banku odpowiadał za realizację strategii „Bank na co dzień, Bank na przyszłość”, kładącą nacisk na wdrażanie nowoczesnych technologii oraz transformację cyfrową. Pod jego kierownictwem bank poprawił wyniki finansowe, osiągając rekordowy zysk netto przekraczający 2 mld zł w 2023 r. Wdrożył w banku rozwiązania oparte na chmurze oraz zaawansowaną analitykę danych.

Dołączyłem do Grupy PMPG z jasnym celem: przygotowanie Orle Pióro do debiutu giełdowego oraz dalszy rozwój spółki. Współczesny rynek mediów, podobnie jak sektor bankowy, wymaga dynamicznej adaptacji do zmian technologicznych. Kluczowym elementem naszej strategii będzie cyfryzacja procesów i treści, aby lepiej docierać do nowoczesnego odbiorcy. Inwestycje w technologie zwiększą efektywność i umocnią pozycję spółki jako lidera w dostarczaniu opiniotwórczych treści” – mówi Grzegorz Olszewski.

„Cieszę się, że nasz zespół menedżerów poszerzy się o kolejnego świetnego specjalistę, jakim jest Grzegorz Olszewski. Jego kompetencje w zakresie transformacji cyfrowej i zarządzania strategicznego są nieocenione w przygotowaniach do IPO. Grzegorz wesprze zarówno nasz zespół menedżerski, jak i Tomasza Biełanowicza, wieloletniego przewodniczącego Rady Nadzorczej PMPG oraz doświadczonego bankiera, który dotychczas nadzorował i nadzoruje przygotowania spółki do debiutu na NewConnect. Media muszą postawić wszystko na nowe technologie i szybką dygitalizację treści, aby sprostać oczekiwaniom odbiorców i reklamodawców. Wierzę, że pod przywództwem menedżerskim Grzegorza Orle Pióro osiągnie kolejne kamienie milowe w rozwoju (...)” - mówi Michał Lisiecki, inwestor strategiczny Orle Pióro S.A.

Strategia rozwoju Orle Pióro S.A. zakłada intensywną cyfryzację treści i procesów operacyjnych, które zwiększą dostępność i atrakcyjność materiałów dla szerokiego grona odbiorców. Planowany debiut na NewConnect ma zapewnić spółce kapitał niezbędny do realizacji ambitnych celów rozwojowych.

Czym zajmuje się PMPG Polskie Media?

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
16.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
14.01.25, 11:50
| prasa » informacje | kultura » książki
Czytelnicy Wyborczej wybierają Książkę 25-lecia
“Wyborcza” organizuje plebiscyt na książkę ostatniego 25-lecia. Redakcja wspólnie z kilkudziesięcioma dziennikarkami i dziennikarzami wytypowała 25 najważniejszych książek. 13 stycznia br. rozpoczęło się głosowanie czytelników.
14.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
13.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
12.01.25, 17:01
| prasa » informacje
Startuje głosowanie w Plebiscycie Superprodukt 2024 Świata kobiety
Głosowanie na produkty zgłoszone do 18. edycji konkursu Superprodukt „Świata kobiety” 2024 rozpoczęło się 10 stycznia 2025 r.
12.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
11.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.