11.12.24, 11:43

SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw

Logo SLOWoTWÓRCY, fot.: materiały prasowe

Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.

Nowa agencja zajmuje się tworzeniem nazw, projektowaniem marek, copywritingiem, pełną obsługą PR oraz doradztwem komunikacyjnym. Właścicielem jest Krzysztof Koczorowski – ekspert w zakresie Public Relations oraz namingu z dwudziestoletnim doświadczeniem, który ma na koncie ponad 200 projektów nazewniczych. Zespół agencji składa się z trzech osób.

„Pomysł na agencję SLOWoTWÓRCY zrodził się jakiś czas temu. Przytłoczony nadmiarem krótkich, byle jakich treści zalewających media społecznościowe, zauważyłem ogromną niszę – firmy, których nie ma w social mediach, dla których nie liczą się „lajki” czy udostępnienia, a wartościowy kontent” – tłumaczy Krzysztof Koczorowski. ”Nazwa agencji SLOWoTWÓRCY jednoznacznie określa, że w centrum naszej uwagi jest słowo oraz proces tworzenia z nim związany. Wskazuje ona również na to, że Tworzymy w duchu SLOW, co zresztą jest naszym hasłem przewodnim” – dodaje Koczorowski.

Agencja chce realizować projekty dla firm, które stawiają na treści nadające się do czytania, a nie – jak podkreśla agencja - tylko bezmyślnego scrollowania. Dodatkowo, agencja składa klientom obietnicę, że nigdy nie dostaną treści przygotowanych przez sztuczną inteligencję.

Agencja SLOWoTWÓRCY jest marką należącą do firmy Studio Brandingowe KARAT-e.

Komentarze

Powiązane

18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
17.01.25, 09:30
| reklama & PR » informacje
Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity
Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.