12.12.24, 19:30
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
W centrum pierwszej wizerunkowej kampanii świątecznej Pepco znalazła się opowieść o dwóch dorosłych siostrach, które z entuzjazmem, kreatywnością, ale też swoim indywidualnym stylem, obchodzą Święta w rodzinnym domu. Ich niewinna rywalizacja kończy się wymianą prezentów, które wzruszają i przypominają o prawdziwym znaczeniu bliskości. Kampania podkreśla, że w czasie Świąt najważniejsze jest bycie w zgodzie ze sobą i bliskimi.
„Zależało nam na stworzeniu opowieści, która z jednej strony pokazuje piękno codziennych relacji rodzinnych, a z drugiej – pozwala każdemu zidentyfikować się z bohaterami i pielęgnować swoje własne podejście do dekoracji domu czy sposobu spędzania czasu z bliskimi. Święta to okres, w którym warto celebrować to, co naprawdę ważne” – mówi Agnieszka Olejniczak, Dyrektor Marketingu Pepco.
Koncepcja spotu oparta jest na wynikach badań konsumenckich przeprowadzonych przez agencje Y&Lovers oraz Minds & Roses na kilku europejskich rynkach, gdzie działa Pepco. Badania te wykazały, że klienci sieci szukają marek, które nie tylko rozumieją ich codzienne potrzeby, ale także stanowią inspirację do budowania pięknych wspomnień.
Kampania ma podkreślać rolę Pepco jako marki, która pomaga w budowaniu wyjątkowych momentów, oferując różnorodny asortyment . Z kolei hasło „Tak, jak chcę” ma podkreslać misję marki, dostarczającej produkty, dzięki którym cała rodzina może wyrazić swój styl i upiększyć swoją przestrzeń.
„Nasza kampania pokazuje, że w Pepco chodzi o coś więcej niż zakupy – chodzi o tworzenie chwil, które zapadają w pamięć. Chcemy, aby każdy, kto odwiedza nasze sklepy, znalazł w nich coś, co uczyni jego Święta jeszcze bardziej wyjątkowymi” – dodaje Agnieszka Olejniczak.
Spot pojawił się już na platformie YouTube, a także w telewizji, kinach i mediach społecznościowych. Dodatkowo na stronie Pepco i na wybranych platformach streamingowych, takich jak Spotify, Legimi, SoundCloud dostępny jest również audiobook „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz, pisarkę i autorkę kilkunastu powieści dla dzieci i dorosłych. W wersji polskiej opowieść jest czytana przez Annę Dereszowską. Tekst można również pobrać w formatach: ePub i PDF. Autorem spotu i kampanii jest DDB Warszawa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze