20.12.24, 20:00
Nowy sklep Bricomarché w Gogolinie w ramach modelu inwestycyjnego Grupy Muszkieterów
Sieć sklepów Bricomarché z artykułami do domu i ogrodu, otworzyła 4 grudnia br. nową placówkę w Gogolinie. Inwestorami są przedsiębiorcy z Grupy Muszkieterów.
Sklep, zlokalizowany przy ul. Krapkowickiej 160B, jest 213. punktem sprzedaży sieci w Polsce oraz 21. otwartą placówką w 2024 roku. Sklep w Gogolinie to pierwszy obiekt Bricomarché prowadzony przez Barbarę i Rafała Bajołków, przedsiębiorców, którzy dołączyli do Grupy w Polsce. To jednocześnie drugi supermarket sieci powstały dzięki nowym możliwościom rozwoju oferowanym przedsiębiorcom Bricomarché i Intermarché przez Grupę Muszkieterów. Unikalny model inwestycyjny umożliwia właścicielom sklepów, poprzez zakładane Spółki Deweloperskie, lokowanie środków w zakup nieruchomości i budowę nowych obiektów pod szyldem Intermarché i/lub Bricomarché, które mogą być prowadzone samodzielnie przez inwestorów lub przekazane w formie najmu innym przedsiębiorcom z Grupy.
- „Otwarcie naszego pierwszego sklepu Bricomarché w Gogolinie to dla nas ważny krok w kierunku rozwoju biznesu. Związaliśmy swoją przyszłość z renomowaną marką, dzięki czemu mamy poczucie bezpieczeństwa, bo możemy cały czas liczyć na wsparcie sieci w każdym obszarze. Z drugiej strony jesteśmy przedsiębiorcami niezależnymi i możemy decydować, z których możliwości rozwoju oferowanych przez Grupę Muszkieterów skorzystamy. To daje komfort działania i dobre perspektywy na przyszłość (…)” – mówi Barbara Bajołek, właścicielka Bricomarché w Gogolinie.
Sklep o powierzchni 1200 m², z 700 m² ogrodu zewnętrznego oraz 600 m² wiaty budowlanej, oferuje m.in. materiały budowlane, dekoracje, artykuły do majsterkowania oraz ogrodowe, w tym rośliny od lokalnych dostawców. Klienci mogą również skorzystać z dodatkowych usług, takich jak cięcie blatów czy transport zakupionych towarów. Sklep dysponuje 50 miejscami parkingowymi, trzema kasami oraz kadrą pracowniczą liczącą 24 osoby.
„Otwarcie sklepu Bricomarché w Gogolinie to kolejny dowód na skuteczność modelu inwestycyjnego Grupy Muszkieterów, który umożliwia szybki rozwój sieci. Dzięki tej innowacyjnej formie współpracy wspieramy naszych przedsiębiorców, którzy decydują się na inwestowanie w rozwój swoich biznesów. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy zrealizowaliśmy już dwie inwestycje, co świadczy o pozytywnym wpływie na ekspansję. Naszym celem jest nie tylko rozwijanie sieci, ale również zaspokajanie potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, zapewniając im dostęp do wysokiej jakości produktów i usług” – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze